Jag har drabbats av stormen!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jannemannen
    Användare
    • July 2004
    • 306

På min balkong så blåste några petflaskor omkring på golvet ! Trots att jag hade lagt ner dom i en papperspåse för bara några dagar sedan... Nu är mina petflaskor instängda i en plastpåse istället. Jag hoppas verkligen att denna påse klarar stormen !

Jag vet inte vad jag skall ta mig till annars...

Mvh/Janne
    Den som ej ljuger, behöver inte heller komma ihåg vad han har sagt...

Kommentar

• Gäst

Ja nog blåser det allt men storm nae det har vi inte sett någon tempen 3 grader br br..
      norra dalarna har snö huvva..

Kommentar

• Kalle-Maja
        Användare
        • December 2004
        • 1324

Hade jag varit frisk och ledig sutte jag inte hemma. Såna här stormar är mumma för en fågelskådare. Tänk er att sitta nersjunken i en klippskreva På Sote huvud, Gubbanäsan eller ute på Hönö och ta del av naturens underverk i form av de starka vindar som tar fart ända från sydatlanten och för med sig exotiska inslag i form av felflugna liror, stormsvalor och ibland t o m en albatross!

Kommentar

• Tony
          Användare
          • April 2002
          • 4594

Jösses Claes, du pratar om västkusten?! Du får väl tjoa till när du är i trakterna nästa gång!
          Tony Englund

Kommentar

• Kalle-Maja
            Användare
            • December 2004
            • 1324

Ursprungligen postat av Tony
            Jösses Claes, du pratar om västkusten?! Du får väl tjoa till när du är i trakterna nästa gång!
            Jag gillar alla kuster!

Jag var på besök i Almenäs i somras och tog då en löprunda förbi badet för att se om du var där. Men icke. Vi ses på stämman.
            Senast redigerad av Kalle-Maja; 28 October 2006, 22:22.

Kommentar

Arbetssätt...