Ställning i Varberg

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • olaJ
    Användare
    • August 2003
    • 584

Ställning i Varberg

Du som skulle köpa en ställning till ett 540 av mig och bodde i Varberg, hör av dig till mig för jag hittar inga meddelanden från dig, jag skall till Göteborg till helgen och kan ta med ställningen då. Maila via beskedssystemet eller skicka ett privat meddelande.

Mvh
    Ola, Landskrona
    Senast redigerad av olaJ; 25 October 2006, 15:31. Anledning: Felstavning...
    "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx
  • olaJ
    Användare
    • August 2003
    • 584

Ingen??
    "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

Kommentar

• olaJ
      Användare
      • August 2003
      • 584

Hmm............

Skumt...är det någon som vet om det finns någon funktion här i forumet som gör att all konversation när det gäller privata meddelanden kan raderas hos både avsändare och mottagare om ni förstår vad jag menar.

Det var nämligen så här att jag svarade på en annons där en person boende i Varberg ville köpa en aluminiumställning till ett 540-kar, detta gjordes via privata meddelanden, priset gjordes upp och jag ombads vänta till löning och var faktiskt så snäll att jag lovade köra hem den till honom utan kostnad då jag ända passerar där då och då. Allt frid och fröjd så långt...nu kan jag dock inte hitta meddelandena i mitt arkiv över skickade meddelande, ej heller finns annonsen kvar under köpes.

Kan personen ha raderat annonsen+sina meddelanden och på något sätt även fått dem att försvinna hos mig? Verkar långsökt men jag har faktiskt inte tömt min utkorg sedan i somras, så varför kasta hans meddelande med telefonnummer och namn?

Eftersom annonsen är borttagen ligger det ju nära till hands att han köpt någon annan ställning och inte tänker kontakta mig, tråkigt i så fall. Eftersom jag inte minns vad han hette kan jag ju inte ringa eller messa för att berätta att meddelandena är borta......knivigt va?

Är det inte så och du känner dig träffad så skall jag till Gbg på lördag och tar mer än gärna med den.

Kommentar

• Tony
        Användare
        • April 2002
        • 4594

Jag tror inte att det är möjligt för andra än dig själv att radera meddelanden som du tagit emot och läst. Någonstans i dina lästa eller skickade PM bör de finnas, annars är det nog något stort som är på g med din ställning

Testa även "Spåra meddelanden" och se vad du kan hitta.
        Tony Englund

Kommentar

• olaJ
          Användare
          • August 2003
          • 584

Ursprungligen postat av Tony
          Jag tror inte att det är möjligt för andra än dig själv att radera meddelanden som du tagit emot och läst. Någonstans i dina lästa eller skickade PM bör de finnas, annars är det nog något stort som är på g med din ställning

Testa även "Spåra meddelanden" och se vad du kan hitta.
          Ja man börjar ju undra.....eller jag är senil? Men personen som skulle ha den är aktiv här på forumet och borde veta.....

Kommentar

• olaJ
            Användare
            • August 2003
            • 584

jaja, strunt samma, han ville nog inte ha den för då hade han väl messat igen, kanske jag tog bort det själv utan att tänka på det....

Kommentar

Arbetssätt...