Grattis Micke! Igjen!
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Grattis! Det var en av mina favoriter!
Skall jag vara ärlig trodde jag dock att Christians zebra-foto skulle vinna. Oerhört snyggt. Jag gillade också fotot med alla levandefödarna.
Överlag tycker jag nog att resultatet är lite märkligt - 2'an och 3'an är bland de foton jag skulle gett _lägst_ poäng i hela tävlingen. Framförallt trean är så hårt brusreducerad och manipulerad i photoshop att det inte finns nån detalj kvar på hela fisken - den är som helt gjord i plast. Vi har ju haft en diskussion om vad som är tillåtet i efterbehandling, och för mig har bild 3 gått för långt: det enda som finns kvar av fisken är stjärtfena och formen.
Vad gäller tvåan så är ju Leafy Dragon en otroligt cool fisk, men fotot är inget vidare - rörelseoskärpa och för hårt brusreducerat. Kan inte tycka den borde haft silver.Senast redigerad av Mike_Noren; 20 October 2006, 23:49.Kommentar
-
Grymt kort, fast... den får av mig endast 9.98 poäng av 10 =)
1. Jag saknar hela firren.
2. En annan färg på gruset så att ynglen inte försvunnit så mycket ur focus.
Grattis!Kommentar
-
Stort grattis. En otrolig bild!Kommentar
-
Grattis MickeDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Grattis Micke!
Jag har bara hunnit titta på vinnarbilden så här på morgonen, får kolla de andra sedan.mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
Säger bara, Wow!!!!!!! Den bilden skojar man INTE bort.
Grattis Micke till en klockren vinnarebild!Experience is something you get right after you need it.Kommentar
-
Kommentar
-
Tack alla! Jag är nyss hemkommen från en vecka i Turkiet så jag hade missat detta . Själv är jag snäppet mer nöjd med denna snarlika bild som jag tävlade med på Zoopet nyligen: http://www.zoopet.com/tavlingar/show...to=555&cat=533Kommentar
Kommentar