Skulle man kunna ha en grupp Kachese i ett 325-literskar och i så fall hur många skall man ha. Jag är också sugen på Murago hur är dom och skulle dom kunna gå i ett 325-literskar och i så fall hur många bör man ha? Givetvis skall jag bara ha en grupp men det står mellan dom för tillfället.
Kachese och Murago
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Inte för att vara tjatig Mats men du har startat ett antal trådar med samma fråga, dock med olika arter inblandade. Testa att posta allt i en och samma tråd så är det nog lättare att få sammanhängande svar. Troffetråden är utmärkt att posta dessa frågor i.
Mvh -
Ursprungligen postat av CutekidInte för att vara tjatig Mats men du har startat ett antal trådar med samma fråga, dock med olika arter inblandade. Testa att posta allt i en och samma tråd så är det nog lättare att få sammanhängande svar. Troffetråden är utmärkt att posta dessa frågor i.
MvhTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
20 stycken skulle jag nog satsa på.
Man kan med lätthet ha minst 20 av alla sorters troffar.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av Robin20 stycken skulle jag nog satsa på.
Man kan med lätthet ha minst 20 av alla sorters troffar.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Nej,snarare tvärtom skulle jag gissa. Särskilt om de bara är 5 cm +. Med tiden blir det nog för få med bara 20 st Kiriza,är jag rädd."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
Kommentar