Familjemedlem

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sara Söderström
    Användare
    • April 2002
    • 18

Familjemedlem

Hej!

Jag undrar om det går att bli familjemedlem i NCS. jag tror att det var möjligt detta år, men kan man bli det för år 2003? Det känns lite larvigt att få två ciklidblad hem i brevlådan nämligen.

MVH/
    Sara S

• Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

Hej,
    På begäran så introducerade vi denna möjlighet 2002, tyvärr var intresset mycket litet (totalt 1 st utnyttjade denna möjlighet) och eftersom det inte fanns något intresse tog vi bort denna möjlighet.
    Det kändes ju inte helt meningsfullt för oss att vi skulle ha två olika medlemsregister med 980 personer i ett och 1 i det andra.
    Ciklidhälsningar
    Kjell Fohrman

Kommentar

• Sara Söderström
      Användare
      • April 2002
      • 18

Hö, hö. Oj då. Ja, jag förstår att det känns fånigt med två register om det var så konstig fördelning! Jag trodde nog att fler skulle utnyttja denna möjlighet.

De föreningar som ger möjlighet till familjemedlemskap har väl det av den anledningen att man kan sätta sin fru/man/sambo eller barn som medlemmar för att på så sätt ge lite mer pengar till föreningen och öka medlemsantalet. Men om bara en familjemedlem registrerats så...

Dock kan jag tycka att man skulle behållt möjligheten att bli familjemedlem och flaggat lite för den i stället. Ge den några år och se hur det utvecklar sig. Om inte detta ger väldigt mycket extrajobb naturligtvis.

MVH/
      Sara S

Kommentar

• Kjell Fohrman
        Användare
        • April 2002
        • 4619

Hej igen
        Jo vi hade nog behållt det några år för att ge det en chans om nu inte ointressset hade varit så totalt. Varför lägga ner jobb på något som medlemmarna är helt ointresserade av.
        Men, men vi får väl se om det är fler som håller med dig om att det skall fortsätta och skriver ett inlägg här om detta.
        I så fall, kanske?
        Ciklidhälsningar
        Kjell

Kommentar

Arbetssätt...