Ursprungligen postat av Matz Karlsén
Påhopp!
Kollaps
X
-
-
Ville bara gratulera till dina två tuggande honor matts går fotfarande och väntar på att mina ikolor ska lära sig tugga dom bara leker och leker men inget resultat trots att dom är 12-14cm storaKommentar
-
Är inte det bara en fråga???, kanske personen som skrev bara undrade? och kanske ville hjälpa till.
men vad vet jagKommentar
-
Så här lyder ditt medelande ordagrant. Det var väl inte exakt vad vad jag skrev men innebörden är densamma!
"Det är möjligen inte så att dom dör för dig dom bruka nämligen lätt göra det
Vill bara försöka vara till hjälp hoppas inte du tar illa upp"
Och då hade jag skrivit i forumet att jag hade flyttat på 14 Dubbar så dii meddelande förefaller ganska konstigt. Det är ju precis som om jag hade ljugit i forumet. Dvs att dom hade börjat dö för mig istället för att jag hade flyttat på dom!To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénSå här lyder ditt medelande ordagrant. Det var väl inte exakt vad vad jag skrev men innebörden är densamma!
Och då hade jag skrivit i forumet att jag hade flyttat på 14 Dubbar så dii meddelande förefaller ganska konstigt. Det är ju precis som om jag hade ljugit i forumet. Dvs att dom hade börjat dö för mig istället för att jag hade flyttat på dom!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénSå här lyder ditt medelande ordagrant. Det var väl inte exakt vad vad jag skrev men innebörden är densamma!
Och då hade jag skrivit i forumet att jag hade flyttat på 14 Dubbar så dii meddelande förefaller ganska konstigt. Det är ju precis som om jag hade ljugit i forumet. Dvs att dom hade börjat dö för mig istället för att jag hade flyttat på dom!450 L med Tropheus Ilangi F1Kommentar
-
Nej jag tycker vi avslutar det hela. Det finns inte så mycket att tillägga. Jag är inte långsint och tycker vi går vidare och diskuterar viktigare saker. No hard feelings!To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av GabbiNej, men jag har hört om en kille som råkade ut för att grannens stenblock regnade ner över hans tomt..Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
hoppas det inte var christers tomt ....................
-----------------------------------------------------------------
Stenblocket var vårat men gav bort det till grannen typ
vi skulle bara spränga lite Alltid trevligt att träffa grannar
men nu pratar vi med varann igenjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ursprungligen postat av cf.akvarielagretStenblocket var vårat men gav bort det till grannen typ
vi skulle bara spränga lite Alltid trevligt att träffa grannar
men nu pratar vi med varann igen
låter som en gevalia reklam.......Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
Kommentar