Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
Påhopp!
Kollaps
X
-
-
jag skickade detta på morgonen den 12 då jag sett att antalet fisk gått neråt av någon anledning då jag tittat på matts tidigare inlägg
Ni andra som har Trophusar vet ju hur bräckliga dom kan vara ville bara försöka vara till hjälp
tycker detta påhopp var väldigt lågt särskilt genom att skriva något som jag alldrig skrivit men jag kan be om ursäkt om detta fick dig att känna dig kränkt och kan garantera att det både var det första och sista medelande jag skickar dig mattsKommentar
-
Jag kanske var lite otydlig men mitt svar var bara
----------------------------------------------------------------------------
Helt fel inställning (får man fråga hur gammal du är)
att lägga ut mail på forumet helt fel
att bojkotta någon för denna person har frågat om fiskarna har dött ? helt fel
att starta en tråd utan att säga alla smaskiga detaljer helt fel
och snart är det Söndag
Christerjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ursprungligen postat av cf.akvarielagretHelt fel inställning (får man fråga hur gammal du är)
Christer
gammal är jag tillräckligt (fråga får du men du får inget exakt svar) men du vet vem jag är ju, var uppe hos dig för några månader sen och handlade lite aluminium ju.....
och jag tycker fortfarande att man inte ska mörka massa skit utan ut med det, och det tycker jag är helt upp till mig att tycka om jag vill, därémot så vet jag dock inte om det är lagligt som jag skrev............
men ser att jag får massa reaktioner på mitt svar som jag ångrade så läs mitt andra mess igen snälla..............Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénJag skrev i ett inlägg att jag hade delat på min dubbegrupp från 34 till 20 för att jag skulle lägga in en grupp bärnstensmoori. Då får jag ett privat meddelande som lyder det är väl inte så att dom har dött för dig en och en av dina Dubbar! Vad är det för kommentar! Tror personen i fråga att jag ljuger för att det skall låta bättre. Nej såna meddelanden är ju på rena dagisnivån!
förstår liksom inte iden med ett sådant pm.. om det nu skulle vara så att av någon anledning att några av dina trophar har dött. vad har personen ifråga med det hela att göra... jag menar att fiskar kan dör av diverse anledningar tror jag händer alla någon gång. btw sen så tror jag inte att det är någon som har dött för dig nu.Kommentar
-
Ursprungligen postat av cichlids4funskrev ett inlägg nyss men raderade det då tess gav sin mening i messet hon skickat så därför tyckte jag mitt inlägg var onödigt och tog bort det..........
tycker väl inte det var så mycket påhopp i det messet...lite felformulerat kanske.
OBS!
läs gärna detta innan ni kommenterar mitt raderade inlägg................Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Får man fråga hur ni klarar er ute i världen om ni känner er krossade av en (jävla bagatell) bråkar ni även om grannens äpplen ramlar ner på eran tomt ?
vänligen
Christerjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Jag tycker att det är färdigdiskuterat i detta ämne. Personen ifråga har ju bett om ursäkt. Och det är accepterat. No hard feelings!To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Vad är det frågan om , jag kan inte se problemet med frågan.Var det inte bara en fråga eller ????Kommentar
-
wow tror aldrig ja har set en diskustion med så mycke inlägg så fort.. kom ju in hur många som helst under tiden ja skrev mitt.. synd att det inte är samma tempo i tropheus tråden dock med lite snällare ordKommentar
-
-
Ursprungligen postat av cf.akvarielagretJag kanske var lite otydlig men mitt svar var bara
----------------------------------------------------------------------------
Helt fel inställning (får man fråga hur gammal du är)
att starta en tråd utan att säga alla smaskiga detaljer helt fel
och snart är det Söndag
ChristerKommentar
-
Ursprungligen postat av SullguckuVad är det frågan om , jag kan inte se problemet med frågan.Var det inte bara en fråga eller ????To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Lutt
jag förstod det och ville vara lite tydligarejag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Ursprungligen postat av cf.akvarielagretFår man fråga hur ni klarar er ute i världen om ni känner er krossade av en (jävla bagatell) bråkar ni även om grannens äpplen ramlar ner på eran tomt ?
vänligen
ChristerKommentar
Kommentar