Jag skrev i ett inlägg att jag hade delat på min dubbegrupp från 34 till 20 för att jag skulle lägga in en grupp bärnstensmoori. Då får jag ett privat meddelande som lyder det är väl inte så att dom har dött för dig en och en av dina Dubbar! Vad är det för kommentar! Tror personen i fråga att jag ljuger för att det skall låta bättre. Nej såna meddelanden är ju på rena dagisnivån!
Påhopp!
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Tråkigt PM, men det är väl inget du behöver ta till dig av. Säker på att det inte var en skämtsam fråga i all välmening? Jag ser verkligen ingen poäng i att anklaga någon för att missköta sina fiskar så där helt utan anledning.Det går alltid en senare buss.Kommentar
-
Kanske någon som saknar fredagsstrådarna och vill langa in lite bränsle.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ursprungligen postat av cf.akvarielagretKanske någon som saknar fredagsstrådarna och vill langa in lite bränsle.Det går alltid en senare buss.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Lutttycker du ska ta det med personen ifråga istället för att vi ska spekulera....To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligt Matz
Det kan jag hålla med om. Men jag är inte så tuff så jag vågar det. Dessutom tycker jag att. Personen ifråga inte skall skicka ett sådant personligt meddelande det kunde personen ha frågat mig i forumet om. Och säger jag att jag har gjort si och så med mina fiskar. Så får man ta vid att jag givetcis inte ljuger. Och vilken person det är kan ni säkert gissa er till! Men jag vill visa mig bättre och inte hänga ut någon.
-----------------------------------------------------------------------
Jag kanske har missat något men fattar inget
om jag får något idiotiskt mail eller som förr i tiden brev så sparar jag dom samt plastar in dom, dessa muntrar alltid upp stämningen när man får besök av gäster min bunt med idiotiska frågor ca 100st och jag har mycket glädje av dom,kom gärna in så visar jag dom.
vänligen
Christerjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Ursprungligen postat av RhodebaertDu menar att någon vill ha lite skriftligt bråk att ägna sig åt?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénDet kan jag hålla med om. Men jag är inte så tuff så jag vågar det. Dessutom tycker jag att. Personen ifråga inte skall skicka ett sådant personligt meddelande det kunde personen ha frågat mig i forumet om. Och säger jag att jag har gjort si och så med mina fiskar. Så får man ta vid att jag givetcis inte ljuger. Och vilken person det är kan ni säkert gissa er till! Men jag vill visa mig bättre och inte hänga ut någon.
men jag hoppas allt löser sig till slut ändåKommentar
-
--------------------------------------------------------------------------------
Det är möjligen inte så att dom dör för dig dom bruka nämligen lätt göra det
Vill bara försöka vara till hjälp hoppas inte du tar illa upp
skrev ett inlägg nyss men raderade det då tess gav sin mening i messet hon skickat så därför tyckte jag mitt inlägg var onödigt och tog bort det..........
tycker väl inte det var så mycket påhopp i det messet...lite felformulerat kanske.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezz--------------------------------------------------------------------------------
Det är möjligen inte så att dom dör för dig dom bruka nämligen lätt göra det
Vill bara försöka vara till hjälp hoppas inte du tar illa upp
-
ursprungligt från cichlids4fun
lägg ut mailet i forumet man ska inte behöva ta påhopp, gör personen som gjort detta offentlig så kan vi ju alla bojkotta personen ifråga helt, Om det är lagligt att göra så i forumet.
Jag skulle göra så direkt, om någon messa mig massa skit, det man inte vågar säga i det öppna ska man istället hålla käft med.
nu blir det ju massa spekulationer vem personen är, men om min gissning är rätt så har detta hänt förut, och då tycker jag att ncs borde gå in och stänga av personen i fråga och spärra ip nummer eller nåt..........
upp till kamp...............
------------------------------------------------------------------------
Helt fel inställning (får man fråga hur gammal du är)
att lägga ut mail på forumet helt fel
att bojkotta någon för denna person har frågat om fiskarna har dött ? helt fel
att starta en tråd utan att säga alla smaskiga detaljer helt fel
och snart är det Söndag
ChristerSenast redigerad av cf.akvarielagret; 14 October 2006, 20:54.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
Kommentar