Det är nu bara en och en halv månad kvar att ansöka om NCS stipendier. Mer information finns här: http://www.ciklid.se/stipendie
31/12 Sista datum ansökan om NCS stipendier!
Kollaps
X
-
31/12 Sista datum ansökan om NCS stipendier!
Taggar: Ingen -
För min del skulle jag önska att stipendiet ges till någon som skall studera något som vi vanliga medlemmar i NCS kan få någon nytta av. -
Det brukar det väl vara eller? Det jag saknar är stipendieartiklarna... styrelsen är för snäll med dispans för senarelagd publicering.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinDet brukar det väl vara eller? Det jag saknar är stipendieartiklarna... styrelsen är för snäll med dispans för senarelagd publicering.Kommentar
-
-
Förra året delades det inte ut några stipendier.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeFörra året delades det inte ut några stipendier.Mvh
RobinKommentar
-
-
Ursprungligen postat av MickeFörra året delades det inte ut några stipendier.
Har inte varit medlem i ncs så länge, så jag undrar om det här med att söka stipendie är nåt nytt som har startat i år?Senast redigerad av Mikael_S; 14 October 2006, 22:19.Mvh Mikael SchöllinKommentar
-
Ursprungligen postat av Mikael_SFår man fråga varför? Var det ingen som sökte stipendie? Eller var det andra orsaker?
Har inte varit medlem i ncs så länge, men undrar om det här med att söka stipendie är nåt nytt, som har startat i år?Kommentar
-
Jag har fått stipendie (se CB 4/04) och det är ett grymt startkapital om man är intresserad av något och gärna vill förmedla detta till andra NCS-medlemmar. Det är det bästa som hänt min hobby.
Jag uppmanar därför ALLA som känner att de har ett drömprojekt liggandes hemma (och vill dela med sig av det till oss medlemmar) att skriva ner det detaljerat och skicka in en ansökan.
Alla projekt är dumma om de inte sätts till verket! Här är chansen!
(Så, då blev det lite reklam också då. Det vart ju bra. )Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av ciklidMartinFör min del skulle jag önska att stipendiet ges till någon som skall studera något som vi vanliga medlemmar i NCS kan få någon nytta av.Kommentar
-
Ansökningstiden för stipendierna förlängs i år t o m. den 31/12. Så missa nu inte chansen att få hjälp med finansieringen (med upp till 10 000 SEK) till något av dina drömprojekt!Kommentar
-
Ursprungligen postat av ciklidMartinFör min del skulle jag önska att stipendiet ges till någon som skall studera något som vi vanliga medlemmar i NCS kan få någon nytta av.Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinJag har fått stipendie (se CB 4/04) och det är ett grymt startkapital om man är intresserad av något och gärna vill förmedla detta till andra NCS-medlemmar. Det är det bästa som hänt min hobby.
Jag uppmanar därför ALLA som känner att de har ett drömprojekt liggandes hemma (och vill dela med sig av det till oss medlemmar) att skriva ner det detaljerat och skicka in en ansökan.
Alla projekt är dumma om de inte sätts till verket! Här är chansen!
(Så, då blev det lite reklam också då. Det vart ju bra. )Mvh AlexKommentar
Kommentar