Ursprungligen postat av Danne_K
Tropheus som sardiner
Kollaps
X
-
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question! -
Ursprungligen postat av tezzjag har bara lite problem att räkna som du 32-14=20 32-14=24 och förstår inte varför du frågar om du redan kan det där med troffar
jag har sagt att du är välkommen att komma och titta har bara kamra i mobben
och varför skulle jag tro att dina dubbar döttKommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénDet var ju det du frågade i det privata meddelande du skickade! Och att jag frågar om olika saker har att göra med att man aldrig blir fullärd. Och vill höra andras erfarenheter! Till exempel har jag aldrig haft Kiriza förut och då vill jag gärna veta lite mer.
och den ena troffen är den andra lik
hur stora yngelkar hade du sist du födde upp dubbarKommentar
-
Ursprungligen postat av Danne_KDet är väll aldrig fel att fråga särskilt inte om man känner sig lite osäker om något.. däremot fåran diskution vete fan om den ger så väldigt mycke. med tanke på att vi bara ältar i princip samma saker om och om igen...To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénJo det har gått riktigt bra Prinsessorna har tagit ett röse. Och Troffarna så länge dom gick där höll till kring det andra röset. Men som dom lämnade jag ner till håvmästarna och dom blev sålda dagen efter av en bekant till mig!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Danne_KDet är väll aldrig fel att fråga särskilt inte om man känner sig lite osäker om något.. däremot fåran diskution vete fan om den ger så väldigt mycke. med tanke på att vi bara ältar i princip samma saker om och om igen...Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénHåller med föregående talare! Jag lägger ner diskussionen nu!Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezzjag undrar bara hur stora yngelkar hade du sist du födde upp dubbarTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénJag hade två stycken 222-literskar som dom fick gå i till dom blev 3-4 cm stora.Kommentar
-
själv har jag 15 120liters uppväxt kar drar upp fiskarna till mellan 5 o 7cm har ca 400 yngel för tillfälletKommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénÄr du en messerschmitt?Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezzvad gjorde du med dom senTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénJag sålde dom flesta till min lokala akvarieaffär som då hette akvariekällan och som numer heter håvmästarna. Det verkar som om du letar efter fel. Det börjar faktiskt bli ganska jobbigt när du misstror alla. Och bara för att jag har odlat dubbar så är jag ingen expert på området. Det här får bli mitt sista inlägg till dig. Vill du veta mer så finns det bra litteratur! Läs den!Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezzsjälv har jag 15 120liters uppväxt kar drar upp fiskarna till mellan 5 o 7cm har ca 400 yngel för tillfället"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Ursprungligen postat av ozricPratar vi fortf. Tropheus? Om så är;vilka har du??Kommentar
Kommentar