Ursprungligen postat av annmari
Ciklidbladet 4/2006
Kollaps
X
-
Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri... -
Ursprungligen postat av MickeDet är Christians bild av en demasoni.
och den bilden har Nols ciklidhobby som logga på sina sidor på nätet, det kan man väl kalla smygreklam?Kommentar
-
Ursprungligen postat av tegeoch den bilden har Nols ciklidhobby som logga på sina sidor på nätet, det kan man väl kalla smygreklam?Det går alltid en senare buss.Kommentar
-
När du säger det så har jag nog plockat samma bild.. Tog en serie bilder som var bra.
Ändrar på Nols hemsida så fort jag bara kan... eller så byter vi framsida ;-)
Har en bild på en bra M/Cat också.Kommentar
-
Vi väljer omslagsbilder till Ciklidbladet som har en anknytning till innehållet. Denna gång råkade det sammanfalla med en bild som Christian har använt på ett annat håll också. Det är inget konstigt med det och det händer ganska ofta. Vi är en ideell förening som är beroende av artiklar och foton från våra medlemmar och kan inte köpa exklusiv rätt till materialet. Dom som bidrar med foton kan använda dem på egna hemsidor och sälja dem till andra ändamål också.Kommentar
-
I kommande nummer finns en artikel av Ad Konings om Tropheus, en del av bilderna i den artikeln finns i hans böcker också. Hoppas att detta inte ses som reklam för hans böckerKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeVi väljer omslagsbilder till Ciklidbladet som har en anknytning till innehållet. Denna gång råkade det sammanfalla med en bild som Christian har använt på ett annat håll också. Det är inget konstigt med det och det händer ganska ofta. Vi är en ideell förening som är beroende av artiklar och foton från våra medlemmar och kan inte köpa exklusiv rätt till materialet. Dom som bidrar med foton kan använda dem på egna hemsidor och sälja dem till andra ändamål också.
Det var ett misstag så jag byter omedelbart på hemsidan (tar ca 1 timme att fixa...)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Christian AlfredssonDet var ett misstag så jag byter omedelbart på hemsidan (tar ca 1 timme att fixa...)Kommentar
-
I detta fallet så var det inte meningen. Har nu bytt bilden på hemsidan till en helt annan som är oanvänd.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Christian AlfredssonI detta fallet så var det inte meningen. Har nu bytt bilden på hemsidan till en helt annan som är oanvänd.Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyDemasonin passade mycket bättre i färgerna, så jag tycker att du skall byta tillbaka. NCS äger ju inte bildernaTjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Ursprungligen postat av daniel_i_malmöHåller inte med. Även om NCS inte äger bilderna och sådana här sammanträffanden kan ske tycker jag det är mycket bättre om de kan undvikas. Inte minst för att inte väcka ont blod hos andra annonsörer.Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av tegeÄr bilden lika med reklam för Nols Ciklidhobby??? Eller är det tvärtom???
nej christian micke, vi andra är bara glada att ni finns och att ni orkar hålla på att göra tidningen på ideel basis. så låt den bilden stå kvar mvh janneKommentar
-
Jag håller fullständigt med malawijanne och alla andra låt bilden vara kvar.Alltid vara en smula barn - det är att vara vuxenKommentar
-
JappDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
Kommentar