Tack Micke. Dom leker som tokar och just nu har jag ett femtontal 1 centimetare som överlevt, men karet är hela tiden för fullt av fisk. Bolivianska fjärillar och ancistrus bidrar med ett 100 tal yngel i månaden i karet dessutom. Suck
Bilder på mina tre kar
Kollaps
X
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort. -
Ursprungligen postat av LNJapp ikola 12st samt C. Leptosoma malasa som lekt 3ggr redan i karet.
Ingen Ikola är utmobbad än så länge men vi får se om det går.
Det kan vara så Mats
Mina leker också med jämna mellanrum
Här är en lekbild på domKommentar
-
Ja jo visst kan det vara så LeopoldiDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
[QUOTE=LN]5-7 cm stora (små) är dom. Och visst kan det bli problem i långa loppet men vi får se Jag brukar ta papper och penna så ritar jag fisken i vuxen storlek och klipper sen ut och lägger på karet för att få en bättre uppfattning om storleken
såg väldigt fina ut annars mina kommer okså från Lasse,lycka tillKommentar
-
Tusen Tack Tess . Bra ide faktiskt det där med mallar till fiskstorlek.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Ursprungligen postat av LNTusen Tack Tess . Bra ide faktiskt det där med mallar till fiskstorlek.Kommentar
-
Ja mina fiskar börjar spridas över landet nu
Kanske blir likadant med mina krabbor om jag nu får igång mitt par
Kan bara vänta o hoppasKommentar
-
Ursprungligen postat av MalawiMannenJa mina fiskar börjar spridas över landet nu
-
Ursprungligen postat av MalawiMannenJa mina fiskar börjar spridas över landet nu
-
Ikolan jag har kommer från honomDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Larry:
Du har PM!!/#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
-
Tack cougar.
Vilken bra och hemsida du/ni har. Finfina discus och jurupari och L-malar.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Ursprungligen postat av LNTack cougar.
Vilken bra och hemsida du/ni har. Finfina discus och jurupari och L-malar.Kommentar
-
Håller med dig fullständigt när det gäller just satanoperca. Hopplöst att få fram hur snygga dom verkligen är.
Fotat sent i gårkvällDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Kommentar