Hej igen! Visst drömmer man om ett rum enkom konstruerat för akvarier - men det är ju inte helt enkelt att tillskapa (ekonomi, utrymme, tid - i den ordning du själv väljer!) Hittade en kanonfin hemsida (i mitt tycke) som många kanske har sett, men som absolut är värd ett besök. Den handlar om detta med att förverkliga drömmen, det är på forumet inte okände Zaphis och adressen är www.zaphi.com/aqua (tror jag). Informativ och bra mycket stilren!
Själv funderar jag vidare på akvarierum i källaren - men kan samtidigt konstatera att jag på sätt och vis redan har ett här hemma i arbetsrummet (där mycket tid spenderas då jag ofta arbetar hemifrån!). Runt omkring mig står 5 stycken akvarier som jag kan vila ögonen på och följa i kortare pauser. Bubblet från luftdrivna filter tycker jag än så länge bara är rogivande.
Vill också passa på att tacka alla som tagit sig tid att svara på min inledande fråga och så får vi se om tråden lever vidare.
Vänliga hälsningar/joe
Själv funderar jag vidare på akvarierum i källaren - men kan samtidigt konstatera att jag på sätt och vis redan har ett här hemma i arbetsrummet (där mycket tid spenderas då jag ofta arbetar hemifrån!). Runt omkring mig står 5 stycken akvarier som jag kan vila ögonen på och följa i kortare pauser. Bubblet från luftdrivna filter tycker jag än så länge bara är rogivande.
Vill också passa på att tacka alla som tagit sig tid att svara på min inledande fråga och så får vi se om tråden lever vidare.
Vänliga hälsningar/joe
Kommentar