har du testat Aquarium Malawi i örebro? dom skickar fisk med bussfrakt
Vilken Prinsessa-ras?
Kollaps
X
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt) -
nä de har ja inte vad har dom för adress... sen så är jag lite rädd för att skicka fiskar med bussfrakt.. (är ju inte allt för ovanligt att dom tappar bort "varor")Kommentar
-
http://www.proteamity.se/foreningar/index.asp?Id=7 är adressen!, ja har använt frakt med buss flera ggr å är helnöjdTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av specmatsmen är det så svårt att få tag på vf brichardi varianter?! låter konstigt tycker jag..kan man inte bara beställa direkt från en grossist som tex från micke (MM)..
Det går så bra så......
Jag skickar med buss (Swebuss) till Gävle, Stockholm, Malmö, Karlstad och Jönköping bla. och det funkar jättefint.
Fast att få upp fisk till Piteå med buss är nog klurigare .
Det kanske finns ngn. annan som har en eller ett par andra ideer vad gäller att frakta fisk som vi alla här på forumet kan få ta del avSenast redigerad av MM Ciklidimport; 10 October 2006, 08:49.Kommentar
-
frågan är ju om det går att skicka med tåg... går iofs bara godståg upp till pite... men vet att det går direkt tåg från gbg-lule å tvärt om undra om det skulle gå att skicka det med dom?.. sen så vet jag att affärerna får grejer med buss. men vet att vissa saker kan "fastna" på vissa ställen väldigt länge.. så därför är jag lite rädd för just bussfrakt..Kommentar
-
-
Några bilder på olika Princesstyper.ursäta bildkvaliten fotografen och kameran är inte de bästa....
den första bilden är på N. Brichardi "pemba" inköpt nyligen i tyskland, den andra är på en favorit N. Marenguensis.
hur gör man för att bilden ska visas direkt i forumet?Senast redigerad av cichlids4fun; 26 October 2006, 07:41.Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ursprungligen postat av cichlids4funhur gör man för att bilden ska visas direkt i forumet?mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Kommentar