Förbaskat att blixten ska vara på reperation just nu. En bild med den inbyggda blixten i alla fall.
B. ufermanni lek
Kollaps
X
-
-
-
Det ser ut att vara ett 20-tal yngel, dom får artemia och cyclops.Kommentar
-
Denna gången blev ynglen kosttillskott åt en Pelvicachromis humilis .Senast redigerad av Micke; 29 November 2006, 19:34.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke... en Pevicachromis humilis ."Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
LENnie är min käre sambo och MARia är jag!Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeDenna gången blev ynglen kosttillskott åt en Pevicachromis humilis .Mvh FredrikKommentar
-
Ursprungligen postat av LenmarÄr det oxå en västafrikan ?
Ursprungligen postat av wofflanvad tråkigt, övergav föräldrarna ynglen eller kunde de inte försvara sin avkomma?Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeJa, här är en bild på den skyldige: http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...&postcount=946
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeJa, här är en bild på den skyldige: http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...&postcount=946
Jag tror att föräldrarna var lite ovvaksamma när han slog till."Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
LENnie är min käre sambo och MARia är jag!Kommentar
-
Ursprungligen postat av LenmarÄsch, tråkmört... skojjade med dig! Jag bara undrade om pevicachromis var en art.. trodde det hette peLvicachromis. Fy, vad trist när de nu lyckades så här långt!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Luttjo men de heter Pelvicachromis, har aldrig hört talas om pevicachromis men det måste vara ett stavfelKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeVa, jag stavvar alldrigg fell . Pevicachromis är ett helt nytt släkte, beskrivet av mig alldeles nyss .
nä nu gick jag övergränsen till väldigt off topic...Kommentar
-
Nu har dom fått sällskap av 13 kongotetror också, ska se om det kan få dom att vara mer vaksamma med nästa kull.Kommentar
-
Nu ser äggläggningsröret ut att vara utfällt på den andra honan igen. Praktiskt med två honor att välja på .Kommentar
-
oj, måste säga att de är en av mina favoriter numera, rikigt fina! det är bara att fortsätta posta bilder på vad som händer med dem!
mvhKommentar
Kommentar