Förbaskat att blixten ska vara på reperation just nu. En bild med den inbyggda blixten i alla fall.
B. ufermanni lek
Kollaps
X
-
-
-
Det ser ut att vara ett 20-tal yngel, dom får artemia och cyclops.Kommentar
-
Denna gången blev ynglen kosttillskott åt en Pelvicachromis humilis.
Senast redigerad av Micke; 29 November 2006, 19:34.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke... en Pevicachromis humilis.
?
"Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
LENnie är min käre sambo och MARia är jag!Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeDenna gången blev ynglen kosttillskott åt en Pevicachromis humilis.
Mvh FredrikKommentar
-
Ursprungligen postat av LenmarÄr det oxå en västafrikan?
Ursprungligen postat av wofflanvad tråkigt, övergav föräldrarna ynglen eller kunde de inte försvara sin avkomma?Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeJa, här är en bild på den skyldige: http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...&postcount=946
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeJa, här är en bild på den skyldige: http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...&postcount=946
Jag tror att föräldrarna var lite ovvaksamma när han slog till.skojjade med dig!
Jag bara undrade om pevicachromis var en art.. trodde det hette peLvicachromis. Fy, vad trist när de nu lyckades så här långt!
"Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
LENnie är min käre sambo och MARia är jag!Kommentar
-
Ursprungligen postat av LenmarÄsch, tråkmört...skojjade med dig!
Jag bara undrade om pevicachromis var en art.. trodde det hette peLvicachromis. Fy, vad trist när de nu lyckades så här långt!
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Luttjo men de heter Pelvicachromis, har aldrig hört talas om pevicachromis men det måste vara ett stavfel. Pevicachromis är ett helt nytt släkte, beskrivet av mig alldeles nyss
.
Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeVa, jag stavvar alldrigg fell. Pevicachromis är ett helt nytt släkte, beskrivet av mig alldeles nyss
.
har du också hittat ett nytt släkte häftigt. i våras var jag på ett uppdrag på månen för att hitta en ny art, och det gjorde jag å jag döpte den till astronaut ocellatus hehe...
nä nu gick jag övergränsen till väldigt off topic...Kommentar
-
Nu har dom fått sällskap av 13 kongotetror också, ska se om det kan få dom att vara mer vaksamma med nästa kull.Kommentar
-
Nu ser äggläggningsröret ut att vara utfällt på den andra honan igen. Praktiskt med två honor att välja på.
Kommentar
-
oj, måste säga att de är en av mina favoriter numera, rikigt fina! det är bara att fortsätta posta bilder på vad som händer med dem!
mvhKommentar
Kommentar