Skal sette opp et 530 l tanganyika, av fisk har jeg tenkt på Cyprichromis leptosoma "jumbo" Chaitika", har 1+3 av disse i en 240 l nå, der de fungerer utrolig bra med A. calvus og Neol. leleupi, eller bør jeg gå for den vanlige C. leptosomaen, har lyst til å ha en gruppe Paracyprichromis nigripinnis, en gruppe Neol. multifaciatus eller noen annen sneglehusleker, samt noen Enantiopus melanogenys eller E. kilesa, har også utrolig lyst på Ophthalmotilapia ventralis, men vil dette fungere
Dette akvariet har gått med malawi nå, og har av pumper Eheim 2026 og 2028 samt en innvendig 2252, kan jeg kjøre det samme, eller bør jeg fjerne en av de?
Har jo vært mange tråder med tanganyika nå, men er temmelig usikker når jeg selv skal sette det opp
Bare å fyre løs, synes jeg har lest mye, men tar imot alle råd om hva som passer eller ikke passer med takk
Dette akvariet har gått med malawi nå, og har av pumper Eheim 2026 og 2028 samt en innvendig 2252, kan jeg kjøre det samme, eller bør jeg fjerne en av de?
Har jo vært mange tråder med tanganyika nå, men er temmelig usikker når jeg selv skal sette det opp
Bare å fyre løs, synes jeg har lest mye, men tar imot alle råd om hva som passer eller ikke passer med takk
Kommentar