If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag önskar jag hade varit där... speciellt efter man sett deras hemsidor, ser riktigt bra ut.
Har du varit där? isf va det så bra som man "tror" efter att ha surfat på deras hemsidor.
Jag önskar jag hade varit där... speciellt efter man sett deras hemsidor, ser riktigt bra ut.
Har du varit där? isf va det så bra som man "tror" efter att ha surfat på deras hemsidor.
kort svar på den frågan: Ja.
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
Hej,,,jag har inte varit där ännu,,men på fredag bär det av till Ålborg.
Vi får hoppas det är så bra som folk säger och kollar man på listerna så blir man säkert nöjd där.
Dansk Malawi Imports chef Gissel är nere i Afrika på en fisketur och kommer hem den 31/10 men butiken kan ju inte vara helt tom.
Malawicarsten skall med besökas samt en butik (unimati) på vägen upp och givetvis får man ju även kolla på det omtalade 8000 liter burken som Hank nämner o länkar bilder till.
Hank,,,,,Hur var det med Malawiciklider på Calles?
Senast redigerad av Johnny_1; 03 October 2006, 16:37.
Var uppe i Ålborg i går och och även Calles besöktes däruppe.
Som dom flesta vet så har Calles nya ägare (Maxi Zoo) och har slutat med ciklider.
Det stora karet finns kvar och innehållet i det består numera av stora guldfiskar och Koi samt en massa sjunkna sjörövareskepp mm.
Ska försöka att lägga in bilder på den nya fisksammansättning här under helgen.
Kommentar