If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tjenare Kalmariten...ursäkta för Elfsborgs beteende förra veckan.
Jag har AquaFarms nummer och kontaktuppgift, jag kan ta reda på priser om du vill. Maila mig vad du vill veta så fixar jag fram det. Jag har också matat med detta foder till fiskarnas förtjusning, verkar funka helt okej, svårt att säga efter såpass kort tid dock..
För alla er som inte kom ut på lördagen passar jag på att visa Reiseleiter i partytagen på vad som påstods vara världens största disco, vet inte hur många dansgolv vi var på där inne, eller barer för den delen, dom hade t.om en swimmingpool där och burar med gogo-dansöser, tyvärr hittade bara 4 man dit........därför får ni en bild här....för att hålla liv i tråden.
Det var ett antal tusen personer där inne och det tog sin tid att hitta ut när man väl kommit in, hehe.
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx
Vad kul med en bild Ola! Jag började nästan tro att allt var en dimridå och att jag egentligen aldrig hade stått utanför de däringa tälten med alla de vackra ungdomarna! Snygg du e Magnus!! Gott att se dig i ditt riktiga element!!
"Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke" LENnie är min käre sambo och MARia är jag!
Vad kul med en bild Ola! Jag började nästan tro att allt var en dimridå och att jag egentligen aldrig hade stått utanför de däringa tälten med alla de vackra ungdomarna! Snygg du e Magnus!! Gott att se dig i ditt riktiga element!!
Ja visst var vi "ungdomar" vackra...men tant var mer än välkommen in så hade vi kanske sluppit dansa med varandra istället.......tyskorna var inte så värst på hugget, eller så var det språkförbistringen.....
Ville också passa på att visa en bild på min rumskamrat Per Åkerlund, den partykillen....!! Håll i hatten, för nu partar Pelle, hihi.....
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx
Dom här små skönheterna fick jag med mig hem, det skall bli mycket spännande att se hur dom blir som vuxna, dom köptes som Ancistrus "Super Rot" och är faktiskt lika röda som ett tegelrör, dom är praktiskt taget "osynliga" när dom sätter sig där, förutom ett litet mörkt parti på stjärtfenan. Är det någon som har någon erfarenhet av den innan?
Jepp jag har fått det och glömt av det...men nu så har jag mailat till tysken iaf.
Ola, man får tacka för att man hamnade på nån bild iaf, tur att du fotade lite så att dom övriga 89% som inte hittade in på stället får se hur skoj det var. Tror det var minst 6 dansgolv iaf..och då räknar vi inte med gunget framför scen när 1000 tyskar skanderar "lu, lu, lucas podolski" tillsammans med Tysklands störste schalgerpop sångare som stod för underhållningen.
Hoppas på större uppslutning nästa år, inte bara på resan utan också på det lite senare nattsuddandet. Jag och Klein har ytterligare några ställen att visa er, där var det helt annan dans om man önska....
Dags att sluta dom himmelsblå en stund, i morrn drar GCG till Tanum för lite troffestudier, Ostron och gourmétmat...Cheddo hämtar mig vid 07.01 (om han inte kommit bort innan dess) eller om jag inte försovit mig eller så.
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Yepp då har man varit nere på återbesök. Kan meddela att tyskarna har återhämtat sig (nästan alla). Men karen var åter välfyllda o några av de röda ancistrusen finns nu även hemma hos mig.
Kul att se att såna här aktiviteter berikar lilleputtlandet i norr med lite ny fisk. Ett odlingskar med tegelrör och röd ancistrus borde bli snyggt Tråden är så lång, har någon lust att sammanfatta det roligaste i fiskväg som kom hem?
Kommentar