Ursprungligen postat av olaJ
Duisburg!
Kollaps
X
-
-
Det är ingen bordsbön janne ber han gömmer sin öl för "syster".
Ser ut att vara ett riktigt trevligt gäng på en go´resa. Jag är verkligen i otakt med hobbyn...får rycka upp mig snarast.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan Larsson...eller så har du tidernas minsta öl i näven.
Ursprungligen postat av Stefan LarssonSer ut att vara ett riktigt trevligt gäng på en go´resa.
Ursprungligen postat av Stefan LarssonJag är verkligen i otakt med hobbyn...får rycka upp mig snarast. .Kommentar
-
Nej det var inte några knatteöl dom hade precis...jag beställde den största dom hade, som tur var varnade servitören mig med orden, "Är du verkligen helt säker på att du behöver 3 liter till?", så jag tog en mellanstor, dvs 1 liter! MUMS!! Tyckte dom andra också som redan beställt små halvliters innan dom visste vad som fanns att tillgå....men sedan gick det inte åt några små mer..........konstigt....."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Ja, det där var lagom stora öl. Jag började med en halvliters smakportion, och eftersom den var fin som attans beställde jag några riktiga sedanTony EnglundKommentar
-
Man blir riktigt ölsugen när man ser dessa bilder på ölsejdlarna.
Har en sådan som jag råkade få med mig när jag var på oktoberfesten i Muenchen.
Den fyller jag på lite då och då med ordentligt tyskt öl och njuter samt är i 7:e himmlen.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeSkåningar och göteborgare ÄR trevliga
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ursprungligen postat av cichlids4funOch bara dom då eller? var vi så jävla otrevliga........
Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyNi är ju skåningar också för bövulen, så det är klart att ni är trevliga
p.s inget ont om skåningar dock ....Mvh
Peter
-
Ursprungligen postat av olaJNej det var inte några knatteöl dom hade precis...jag beställde den största dom hade, som tur var varnade servitören mig med orden, "Är du verkligen helt säker på att du behöver 3 liter till?", så jag tog en mellanstor, dvs 1 liter! MUMS!! Tyckte dom andra också som redan beställt små halvliters innan dom visste vad som fanns att tillgå....men sedan gick det inte åt några små mer..........konstigt.....Kommentar
-
Ursprungligen postat av cichlids4funOch bara dom då eller? var vi så jävla otrevliga........
Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeSjälvklart kan även smålänningar också vara trevliga Peter
Tack, Ok då, Helsingborg kan väl slippa undan med 1-0 då den 26:e, kanske oavgjort om det är betydelselöst för kalmar.............Mvh
Peter
-
Ursprungligen postat av cichlids4funTack, Ok då, Helsingborg kan väl slippa undan med 1-0 då den 26:e, kanske oavgjort om det är betydelselöst för kalmar.............Kommentar
-
Förutom att åka buss och färja så hann vi ju också med en massa annat. Vi var som någon redan nämt även på ZooZajac. På Simontorps webbplats finns det mer bilder från denna enorma affär. bland annat bilder på skunken...för dom i vår buss som missade den
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeTa nu en match i taget, först ska ni slå Elfsborg imorgon för att komma ikapp Helsingborg .Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
Kommentar