Ursprungligen postat av LN
Duisburg!
Kollaps
X
-
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx -
Ola: De är av det udda slaget och har med hans erfarenheter som fotograf att göra!? Tänker inte säga mer än så utan ger er hellre chansen att lära /höra av honom då ni får tillfälle. Kanske kommer det med i nästa nummer av ciklidbladet: "Saker man inte visste om styrelsemedlemmar och kanske heller inte borde veta men som är lite kul att veta". Kanske läge att knåpa ihop en artikel?"Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
LENnie är min käre sambo och MARia är jag!Kommentar
-
Ursprungligen postat av LenmarOla: De är av det udda slaget och har med hans erfarenheter som fotograf att göra!? Tänker inte säga mer än så utan ger er hellre chansen att lära /höra av honom då ni får tillfälle. Kanske kommer det med i nästa nummer av ciklidbladet: "Saker man inte visste om styrelsemedlemmar och kanske heller inte borde veta men som är lite kul att veta". Kanske läge att knåpa ihop en artikel?"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Jasså du kunde inte hålla dig Maria? Detta har förövrigt inget med foto att göra, utan är en egenskap alla män har (det kanske jag inte sa?), men det är få män som är man nog att våga prata om det.
Inget som heller lämpar sig för ett ciklidforum...Senast redigerad av Zaphi; 14 October 2006, 17:17.Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiJasså du kunde inte hålla dig Maria? Detta har förövrigt inget med foto att göra, utan är en egenskap alla män har (det kanske jag inte sa?), men det är få män som är man nog att våga prata om det.
Inget som heller lämpar sig för ett ciklidforum..."Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
LENnie är min käre sambo och MARia är jag!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av RobinMer bilder Byttorp.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeTyvärr Robin, det är inget för minderårigaMvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinÅh ho ho ho!! Jag får faktiskt handla i "gröna butiken".Kommentar
-
Kommentar
-
Kan säga att Robin
är en helt annan människa nu
slutat med ful ölen
och äter mest gräsmatta nu för tidenjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
ja Christer vad sägs om detta gänget då drd, Bösse (som battenberg säger) Mr Red Sea o L046 mannenKommentar
-
Nä nu börjar den här tråden bli lite väl intern. Tänk på nyrekryteringen och allmänt intresserade. Esoteriska trådar med utifrån svårtydbart innehåll kan vara ganska avskräckande.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kalle-MajaNä nu börjar den här tråden bli lite väl intern. Tänk på nyrekryteringen och allmänt intresserade. Esoteriska trådar med utifrån svårtydbart innehåll kan vara ganska avskräckande.Kommentar
Kommentar