Ursprungligen postat av Byttorp
Duisburg!
Kollaps
X
-
Tony Englund -
jo men är det inte mina auloncara dragon blood på bilderna på akvaret som ola tittar på.
hoppas att åtminstone någon blir som på bilden, utav dom 40 ynglen ja köpte.
jo dom nanade gott en del av vår kära styrelse på NCS. mvh janneKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyDet där är ju den ädla konsten "Synchronized sleeping". Vi var dessto vaknare några timmar före det fotot när en hel del andra sömngångare sov sin skönhetssömn.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ursprungligen postat av ByttorpMen denna bilden lär kanske inte hamna i nästa ciklidblad....Kommentar
-
Ursprungligen postat av Byttorp...och under tiden på ett annat ställe av båten....Kommentar
-
Ursprungligen postat av Byttorp...och under tiden på ett annat ställe av båten....Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyJa, och namnet på munruvaren passar sig inte i ljusa miljöer hellerTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ursprungligen postat av ByttorpOm inte annat så blir det väl snart en gbg/borås resa för de skåningar i Duisburggänget som är sugna på att förlusta sig i västsveriges och ålborgs akvaristiska värld. Men mer om detta längre fram....Kommentar
-
Byttorp,
du vågade posta sådana bilder som jag fegade ur på... men fint var det!! *asgarv*
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoByttorp,
du vågade posta sådana bilder som jag fegade ur på... men fint var det!! *asgarv*
Hilsen,
PTony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av ByttorpDet var högt i tak på hela resan."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Ursprungligen postat av Loket65Där snackar vi munruvare, rejäl påse under hakan ;-)Senast redigerad av Lenmar; 14 October 2006, 00:38."Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
LENnie är min käre sambo och MARia är jag!Kommentar
-
L 618
Denna art har den beteckningen eftersom de två sista siffrorna visar uppskattad ålder.
Enligt GOC så är det ytterst ovanligt att L-malar ändrar beteckning varje år, men att detta är undantaget som bekräftar regeln.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Ursprungligen postat av LNL 618
Denna art har den beteckningen eftersom de två sista siffrorna visar uppskattad ålder.
Enligt GOC så är det ytterst ovanligt att L-malar ändrar beteckning varje år, men att detta är undantaget som bekräftar regeln."Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
LENnie är min käre sambo och MARia är jag!Kommentar
-
Tack för att jag fick briljera på ett favoritområde.
Skor däremot är dödsdömt att ge sig på, helt enkelt ett träsk man inte kommer ur.
Då kan man sätta sig tillbaka och vänta på Victors kunskapsredovisning.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
Kommentar