Ursprungligen postat av bmwpower
Duisburg!
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av MickeTrevlig läsning"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
ja ola det är bara att logga in på zoopet.
den gruppen med vuxna kiriza kunde man få för 14000kr, och det var maltawi som sålde den gruppen. mvh janneKommentar
-
jag kunde läsa och jag är inte medlem där.
Mycket trevlig artikel.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av olaJJa....för dom som är medlemmar på zoopetKommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanAlla kan läsa som malawijanne och Wilhelm skriver - däremot kan bara goldmedlemmar klicka upp fotona i fullformat (1000 pixlar)"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
hej.
just läsning, du har valt lite illa motiv på dina bilder ibland bara......(mig)Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
snubblande inte på den tråden nyss.Kommentar
-
Ursprungligen postat av cichlids4funhej.
just läsning, du har valt lite illa motiv på dina bilder ibland bara......(mig)"Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
LENnie är min käre sambo och MARia är jag!Kommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgren"Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
-
Ursprungligen postat av LenmarNähäe då..... Var du med med din baksida på ett av korten??? Eller hur var det nu??
minst 2Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Så, då har jag knåpat ihop en kort artikel om resan som kommer i Ciklidbladet 4/2006.Kommentar
-
Du är en klippa som vanligt Micke.
Ser verkligen fram mot nästa CiklidbladetDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Har spanat igenom mina bilder, men enten är de inte publicerbara eller så är de tagna under så kassa förhållanden (bara stöd för minnet) att de inte ger något om man inte vet vad jag klurade på i fotoögonblicket. Får fota mer nästa gång, hur jag nu ska få plats med en kamera i handen också. Där ska ju biran vara. *funderar*
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoHar spanat igenom mina bilder, men enten är de inte publicerbara eller så är de tagna under så kassa förhållanden (bara stöd för minnet) att de inte ger något om man inte vet vad jag klurade på i fotoögonblicket. Får fota mer nästa gång, hur jag nu ska få plats med en kamera i handen också. Där ska ju biran vara. *funderar*
Hilsen,
P"Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
Kommentar