Tiger Tetra??
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
rena skönheten! Kul ått få höra vad du lyckas mat den lille rackarn med.. nar den har blivit hemmastadd.Anders LKommentar
-
Ursprungligen postat av Leopoldi
Säg nu inte att det är samma firre som Micke J har ?Mvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander Ylipää:|
Säg nu inte att det är samma firre som Micke J har ?
Jo, eller samma släkte iaf.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Luttser ut som en sån där fisk som är mycket populär bland sportfiskare...såg ett program om det i amazonas.
har den två jättelika hörntänder i underkäken???
Han har visast sina hörntänder nu säkert 1,5-2cm långa tog en av mina siamesalgätare hur han nu lyckades med det dom är rätt snabba men han äter både oxhjärta och tog en räka åxo(skalad) får han kula på magen men 2tim senare är den nästan helt borta hehe ser mager ut hela tiden tycker jag..märkligtMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke JarhlHan har visast sina hörntänder nu säkert 1,5-2cm långa tog en av mina siamesalgätare hur han nu lyckades med det dom är rätt snabba men han äter både oxhjärta och tog en räka åxo(skalad) får han kula på magen men 2tim senare är den nästan helt borta hehe ser mager ut hela tiden tycker jag..märkligtKommentar
-
Damn va cool firre!Kommentar
-
Nu har man fått ett sådant rejält vill ha begär igen.
Allt beror nog på utrustningen som den har i käften, annars så var det ju, ärligt talat, inte mycket att titta på.
En sådan "tetra" hade passat alldeles utmärkt i mitt 3m kar (tycker att det börjar bli lite tradigt med bara ciklider).
Det blir till att köra runt och leta i butikerna...
Micke, fortsätt att mata oss foto...för att hålla begäret igång.Senast redigerad av jinnarparen; 27 October 2006, 08:25.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
-
Den vore perfekt i mitt kar, förhoppningsvis skulle den tillslut rensa bort de mindre trista cikliderna som jag inte orkar håva uppAnders LKommentar
-
Han är lite knepig med maten räkor ratar han helt nu oxhjärta hinner han aldrig med och ta längre för det gillar dom andra fiskarna så jag gav honom en firre i går kväll den tog han med en glupande aptit bilderna är dåliga och kanske lite ruggiga men det är väl naturens gång om någon tycker det är fel att vissa dessa bilder så säg till så tar jag bort dom direkt,, suddiga som vanligtSenast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:14.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar