Imponerande! Är det dessa fiskar som skovlat upp sanden mot rutan?? Hamnade även på min "want-list" fö.
Tanganyikaoddball
Kollaps
X
-
-
Tony;Aquarium Africa i Norrköping hade ett gäng Gnathochromis permaxillaris sist jag var där. Tydligen som 1:a import till Swe,enligt Micke."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Ursprungligen postat av ozricTony;Aquarium Africa i Norrköping hade ett gäng Gnathochromis permaxillaris sist jag var där. Tydligen som 1:a import till Swe,enligt Micke.Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyDet har nog kommit in en del. Akvarieleasing och Nols ciklidhobby har också, men nol hade bara två stycken när jag var där, och de är ju hopplösa att skilja kön på tydligen"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Ursprungligen postat av olaJDu får väl shoppa några nästa helg Tony, det finns en hel del rolig fisk i butikerna i Tyskland.Tony EnglundKommentar
-
Nya filmer
Några nya klipp att fresta era "synlökar" med. http://www.youtube.com/watch?v=ls-298foqDg"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueHärliga sandlekare. Boopsen har hyffsade attitydsproblem : )"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
Kommentar