har just gett mig in i frontosornas värld, nått tips på foder,å hur ofta, å nått bra räkmix recept..
foder till ????
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Vi matar våra med pellets och 2-3g i veckan får dom hela skalade räkor. Räkmix till en rovfisk känns som överkurs eftersom maten togs fram för fiskar som lever på grönt med en liten del små kräftdjur i. -
Ursprungligen postat av loomis imxhar just gett mig in i frontosornas värld, nått tips på foder,å hur ofta, å nått bra räkmix recept..
Jag ger mina skalade räkor och ibland musslor. Däremellan av bekvämlighetsskäl granulat eller flingfoder.
Enklast möjligt.Kommentar
-
japp är nygammal....jag registrera mig för ett år sen typ men nu sen jag börjat med dessa firrar så får man följa med detta kanon bra forum... okey mina firrar är ung fiskar än 5-7 cm. men tack för ett fint välkommnande...Kommentar
-
Ursprungligen postat av loomis imxjapp är nygammal....jag registrera mig för ett år sen typ men nu sen jag börjat med dessa firrar så får man följa med detta kanon bra forum... okey mina firrar är ung fiskar än 5-7 cm. men tack för ett fint välkommnande...Kommentar
-
Ursprungligen postat av tezzdet går bra att mata med räkmix vill du kan du ju tillsätta vit fisk i mixenKommentar
-
Ursprungligen postat av tegeEgentligen är väl frågan, vad kan man inte mata frontosor med???? (skämt!!!)Kommentar
Kommentar