Varför finns det datum och tidsregistreringar i vissa trådar som ännu inte ens varit (tråd om nilaborre datum - i morgon??) Någon som har uppfunnit en tidsmaskin ?
Datumvajsing
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Ursprungligen postat av cichlids4funVarför finns det datum och tidsregistreringar i vissa trådar som ännu inte ens varit (tråd om nilaborre datum - i morgon??) Någon som har uppfunnit en tidsmaskin ?
om det är det du menar, men det var ju länge sedan det var 16 April. -
Oj fel av mig Sorry, är tydligen allmänt förvirrad idag ledsen
(jobbar nattskift)
läste visst lite galetMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ursprungligen postat av cichlids4funOj fel av mig Sorry, är tydligen allmänt förvirrad idag ledsen
(jobbar nattskift)
läste visst lite galetNemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Ursprungligen postat av PeriklesTillbaks till framtiden? Har ni varit i Tyskland ännu, C4F?
Nä fiskresan är ju inte förrän om 1½ vecka så då är det dags för andra resan på 3 veckor, ska bara bygga ut barskåpet först.....Mvh
Peter
-
Du får nog byta ditt användarnamn till Sprit4fun snart,eller?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmDu får nog byta ditt användarnamn till Sprit4fun snart,eller?
det kanske är befogat ibland med tanke på hur den här tråden startade så kan ju man tro det rejält..., fast de som känner mig vet nog att det är både och.....Mvh
Peter
Kommentar