Den har varit igång länge. Sen nya forumet iaf.
Vajsing i Firefox
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av Jonas EVåga vägra Internet Explorer!
Firefox är det som gäller. Funkar inte sidan i firefox undviker jag den =P
Men nya explorer har kopierat av firefox och blivit ganska ok den oxå. Men firefox är klart mycke raskare.Kommentar
-
Ursprungligen postat av tegeFick precis upp nya adressen NY sida?????
http//webb2.ciklidbladet.se
Åtminstonde nytt för mig.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeDu var nog den första som hittade den
Snyggt så här i början i alla fall.Kommentar
-
jag har märkt en hel del konstigheter i firefox också Istället för att gå på IE:s beta så får du ladda ner Firefox 2 beta-versionen kanske/MikaelKommentar
-
Ursprungligen postat av mikrojag har märkt en hel del konstigheter i firefox också Istället för att gå på IE:s beta så får du ladda ner Firefox 2 beta-versionen kanske
Jag skulle försöka vara häftig och köra firefox för ett år sedan men gav snabbt upp. Säkert inget fel på webbläsaren men webben verkade inte vara anpassad för den än.Kommentar
-
Firefox owns!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Christian AlfredssonUppgradera till 3.6 eller inte ha med så många smilies.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmUppgradera vaddå till 3.6?
Våga vägra "onödigt-jobbigt-att-använda-knöliga-mjukvaror" är min linje sedan jag slutade använda Amigan till 100%Tony EnglundKommentar
-
Jasså det! Men det funkar ju hur bra som helst! Även med firefox.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar