Ursprungligen postat av Cutekid
Kovändning!
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av Micke Jarhlfina fiskar cutekid nu börjar man känna igen dina bilder hehe fina som vanligt!Kommentar
-
Nu jäklar händer det grejjer minsann! Nu har iporagensisarna lekt. Kom hem ifrån träningen precis och får se en rejäl romkaka som de har lagt på bakrutan och inte på botten glaset, ngn sten eller rot. Ska bli kul att se hur detta artar sig. Nu förstår jag varför tapajosarna har varit lite dämpade idag.Kommentar
-
Kul med lek Calle! Glöm nu inte att dokumentera så att du kan skiva en artikel till Ciklidbladet .Kommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidNu jäklar händer det grejjer minsann! Nu har iporagensisarna lekt. Kom hem ifrån träningen precis och får se en rejäl romkaka som de har lagt på bakrutan och inte på botten glaset, ngn sten eller rot. Ska bli kul att se hur detta artar sig. Nu förstår jag varför tapajosarna har varit lite dämpade idag.Kommentar
-
De vaktar bra och honan putsar och donar. Kul att se ett annat betende för en gångs skull Ska försöka att fota varje dag.Kommentar
-
En taskig bild på paret med romen. Det är inte lätt att fota längst in i karet med en rot framför samt blixt framifrån, men håll till godo.Kommentar
-
Äntligen en bra bild på tapajosarna. De är fortfarande lite rädda för blixten men jag lyckades att få några hyffsade i alla fall.
MvhKommentar
-
Kommentar
-
Var nere idag på håvmästarna i Växjö och dom hade fått in Surinamensis och jag kunde inte låta bli att köpa ett par dom var VF. Är det någon som har erfarenhet av den arten?To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääHärligt Calle, du kommer inte ångra dig.
Det verkar som vi går mot ljusare tider, här uppe har både en och annan malawifreak börjat gå över atlanten mot sydamerika. Har själv för tillfället 6 st Geophagus altifrons F1, och 5 st Geophagus Steindachneri, F1. Skitfräcka fiskar!
Munruvare och substratlekare på en och samma gång, kan det bli bättre!?
Mera ca. i norrland.
Kolla på köp och sälj vad jag har.
HNKommentar
-
Ursprungligen postat av MuhniMera ca. i norrland.
Om vi pratar om kontinenter så räknas Centralamerika till Nordamerikanska kontinenten.Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénVar nere idag på håvmästarna i Växjö och dom hade fått in Surinamensis och jag kunde inte låta bli att köpa ett par dom var VF. Är det någon som har erfarenhet av den arten?Kommentar
-
-
Det går mycket fint, dock inga yngel ännu. Det har lekts ett flertal ggr i karet men det brukar sluta med at de käkar upp äggen. Sedan så har jag faktiskt 3 st julidochromis regani "kagongo" yngel som glider omkring i karet . De har bott i modulerna och kommit fram nu när de har blivigt lite större. Ska försöka fota lite i kväll om jag orkar.Kommentar
Kommentar