NCS har för närvarande 1229 medlemmar, det är exakt samma antal som vid motsvarande tid rekordåret 2004. Det året slutade vi på 1312 medlemmar. Hjälps vi alla åt så ska vi slå nytt rekord i år!
Rekordår?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Ursprungligen postat av MickeNCS har för närvarande 1229 medlemmar, det är exakt samma antal som vi motsvarande tid rekordåret 2004. Det året slutade vi på 1312 medlemmar. Hjälps vi alla åt så ska vi slå nytt rekord i år!
Trodde annars att det var en liten svacka i hobbyn, har haft den känslan här på ciklid.se sista tiden......./#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson' -
Hejja hejja ut på stan och värva några till ska vi.
Lite segt med nya trådar är det kanske men fototråden, inredningstråden, troffetråden och några andra är ju sådana trådar där man tar upp sina problem och lösningar utan att starta en ny tråd så att säga.
Tricket är nog däremot att få många fler att tycka till om olika saker, men där tycker jag oxå att det har blivit vänligare alltså lättare för någon att yttra sig. Det gäller bara att visa att allas åsikt faktiskt är ok, även i denna sak tycker jag att vi blivit bättre .Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Grannpojken springer ofta in till mig och tittar på mina kar. Grabben har till slut fått sina föräldrars välsignelse till att få ha ett kar.
Jag har köpt ett begagnat 250 liters till den 6-årige grabben. Han får börja med sällskapsfiskar, men sedan kommer han förståss att hålla ciklider och bli medlem i NCS vid 11 års ålder, tror ni inte det?
Jag har alltså värvat en medlem?!
Alltså: köp ett akvarium till er granne!
Om ni har en grannpojke som är något äldre, så kan medlems statistiken öka redan i år.Kommentar
-
Och om det är en grann flicka?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
jag skänker ett 220 till förskolan min dotter går på. Ska hjälpa dom igång.
Förhoppningsvis kan dom få ett litet intyg efter ett halvår, om dom sköter om karet på rätt sätt...lättare att övertyga sina föräldrar då...och chansen att dom lyckas - ökar väl med ...100% *asg*
DD"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av HazelCROm vi vore lika många kvinnliga medlemmar som manliga, så skulle medlemsrekordet rycka all världens väg eller?
Hur många kvinnliga medlemmar är vi, förresten...? ; )Kommentar
-
Efter att ha skummat genom förnamnen i medlemsregistret hittade jag bit under hundra förnamn på tjejer och ungefär lika många utan förnamn (bl a affärer och bibliotek) övriga var killar.
Förmodligen beror det mest på att det är vi killar som får betala räkningarna .Senast redigerad av Micke; 06 September 2006, 18:11.Kommentar
Kommentar