Ursprungligen postat av Mike_Noren
Steve Irwin RIP.
Kollaps
X
-
-
Jag har ingen TV sa jag kan inte uttala mig sa mycket om denna mannen och hans TV Show.
Kommer bara ihag att jag sag nagra fa minuter av programmet hos en bekant for nagot ar sedan, och da tankte jag; "tack for pamminelse om att jag ska fortsatta utan TV"FelipeKommentar
-
Ursprungligen postat av FelipeJag har ingen TV sa jag kan inte uttala mig sa mycket om denna mannen och hans TV Show.
Kommer bara ihag att jag sag nagra fa minuter av programmet hos en bekant for nagot ar sedan, och da tankte jag; "tack for pamminelse om att jag ska fortsatta utan TV"Senast redigerad av Perikles; 15 September 2006, 20:51.Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Mike_NorenJag sätter en peng på att varje förälder som sätter ett barn i en bil och kör till dagis tar större risker med barnets hälsa än han gjorde när han matade krokodilen.Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-
Ursprungligen postat av PeriklesVarje förälder som sätter sitt barn i en bil och kör till dagis gör det av nödvändighet, de kanske skall till sina arbeten och tjäna sitt uppehälle. Vad var nödvändigheten med att ta med ett barn till krokodilerna?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Mattias AnderssonTjäna pengar kanske????Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-
Ursprungligen postat av Mike_NorenJag sätter en peng på att varje förälder som sätter ett barn i en bil och kör till dagis tar större risker med barnets hälsa än han gjorde när han matade krokodilen.Kommentar
-
Ursprungligen postat av PeriklesAha, så det ingick alltså som ett stående inslag i showen, att riskera ett spädbarns liv, eller?????Kommentar
Kommentar