Steve Irwin RIP.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

    #46
    Ursprungligen postat av Mike_Noren
    Jag sätter en peng på att varje förälder som sätter ett barn i en bil och kör till dagis tar större risker med barnets hälsa än han gjorde när han matade krokodilen.
    Det lär vi aldrig få bevisat och det är jag glad för...;-)

    Kommentar

    • Felipe
      Användare
      • April 2002
      • 327

      #47
      Jag har ingen TV sa jag kan inte uttala mig sa mycket om denna mannen och hans TV Show.
      Kommer bara ihag att jag sag nagra fa minuter av programmet hos en bekant for nagot ar sedan, och da tankte jag; "tack for pamminelse om att jag ska fortsatta utan TV"
      Felipe

      Kommentar

      • Perikles
        Användare
        • December 2005
        • 658

        #48
        Ursprungligen postat av Felipe
        Jag har ingen TV sa jag kan inte uttala mig sa mycket om denna mannen och hans TV Show.
        Kommer bara ihag att jag sag nagra fa minuter av programmet hos en bekant for nagot ar sedan, och da tankte jag; "tack for pamminelse om att jag ska fortsatta utan TV"
        Haha, bojkotta skiten, och jag anser att han var en tomte. Det finns ingen som helst anledning i hela universum att ta med sitt spädbarn till krokodilerna. Varför gjorde han det? Vad ville han bevisa? Skit samma hur duktig han var att hantera farliga djur! Och hans tomtefans som satt igång att slakta rockor? Vad i helvete! Jösses, börjar bli lite irriterad.
        Senast redigerad av Perikles; 15 September 2006, 20:51.
        Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
        -Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
        Cicero (106-43 f.kr)

        Kommentar

        • Perikles
          Användare
          • December 2005
          • 658

          #49
          Ursprungligen postat av Mike_Noren
          Jag sätter en peng på att varje förälder som sätter ett barn i en bil och kör till dagis tar större risker med barnets hälsa än han gjorde när han matade krokodilen.
          Varje förälder som sätter sitt barn i en bil och kör till dagis gör det av nödvändighet, de kanske skall till sina arbeten och tjäna sitt uppehälle. Vad var nödvändigheten med att ta med ett barn till krokodilerna?
          Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
          -Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
          Cicero (106-43 f.kr)

          Kommentar

          • Mattias Andersson
            Användare
            • September 2003
            • 788

            #50
            Ursprungligen postat av Perikles
            Varje förälder som sätter sitt barn i en bil och kör till dagis gör det av nödvändighet, de kanske skall till sina arbeten och tjäna sitt uppehälle. Vad var nödvändigheten med att ta med ett barn till krokodilerna?
            Tjäna pengar kanske????

            Kommentar

            • Perikles
              Användare
              • December 2005
              • 658

              #51
              Ursprungligen postat av Mattias Andersson
              Tjäna pengar kanske????
              Aha, så det ingick alltså som ett stående inslag i showen, att riskera ett spädbarns liv, eller?????
              Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
              -Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
              Cicero (106-43 f.kr)

              Kommentar

              • Lundensis
                Användare
                • March 2004
                • 2262

                #52
                Ursprungligen postat av Mike_Noren
                Jag sätter en peng på att varje förälder som sätter ett barn i en bil och kör till dagis tar större risker med barnets hälsa än han gjorde när han matade krokodilen.
                Och jag sätter en peng på att du har fel. Dessutom tycker jag att det är en löjlig jämförelse.

                Kommentar

                • Mattias Andersson
                  Användare
                  • September 2003
                  • 788

                  #53
                  Ursprungligen postat av Perikles
                  Aha, så det ingick alltså som ett stående inslag i showen, att riskera ett spädbarns liv, eller?????
                  Nope men jag tror att det drog lite extra tittare...

                  Kommentar

                  Arbetssätt...