If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag tror inte man behöver vara lärare för att räkna ut det, iof så vet jag ju inte hur sort akvarium han har =)
Fast jag tror att han menade Otopharynx lithobates, Zimbawe Rock.
Sen när blev lithobates rovfisk har en på närmre 20cm i ett kar där det finns ny spottade yngel på 0,5cm.
tror mer det är boxaren muhamed ahli han menar han va ju afrikan men tror ej han kom från Zimbawe eller kan det ju vara Afrikas motsvarighet till mellan americanska jack dempsy
lithobates är arten men Zimbawe rock är väll en som kallas för det är den som är gul på huvudet eller har jag fel
lithobates finns i många olika eller hur? men lithobates Zimbawe rock är väll bara en som är ganska svår att få tag på VF
men alla bara surar om vilken fiska det är många vet vad han menar eller
lithobates är arten men Zimbawe rock är väll en som kallas för det är den som är gul på huvudet eller har jag fel
lithobates finns i många olika eller hur? men lithobates Zimbawe rock är väll bara en som är ganska svår att få tag på VF
men alla bara surar om vilken fiska det är många vet vad han menar eller
Har själv bara sett den med gult på men det ska finnas en med orangeröd rygg fena från Domwe ön med max längd på 10cm vore kul att se hur den såg ut.
Sen finns väl bara lithobates i nationalparksområde och får ej fångas?
Har själv bara sett den med gult på men det ska finnas en med orangeröd rygg fena från Domwe ön med max längd på 10cm vore kul att se hur den såg ut.
Sen finns väl bara lithobates i nationalparksområde och får ej fångas?
Tjena tjena, såg att det fanns en Litohabtes med vit bläs oxå från Chinyankwazi island som var läcker , givetvis i danska händer
Här är 2 ungdjur som simmar hemma nu, en med gul blaze och en med orange.
dom orangeröda det va väll dom vi disskuterade blir dom lika stora eller blir dom bara 10cm
Tyvär har jag kass kamera och modem annars kunde jag skickat bild på min nästan 20cm och riktigt skarpa färger.
Honan är därimot den klart fulaste fisk jag har hade en zebra hona som va fulare såg ut som en över gödd mört men hon dog av ålder (eller fettma)
Kommentar