Hur gick det med denna tävling, vem vann?
NCS Affischen
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Vinnare publiceras strax, håll koll på förstasidan under kommande vecka.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________ -
-
Om jag minns rätt från styrelsemötet så inkom det tyvärr inga bidrag till tävlingen.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av MickeOm jag minns rätt från styrelsemötet så inkom det tyvärr inga bidrag till tävlingen.
Trodde ni skulle få in många roliga bidrag. Ni borde skällt på oss när slutdatum närmade sig och inga bidrag inkommit||||Kommentar
-
Ja, det blir väl jag som får kvittera ut miljonvinsten eftersom jag tog exempel-bilden
Bättre drag i nästa "spontantävling" efterlyses!Tony EnglundKommentar
-
Om inget bidrag inkommit så borde väl föreningen gått ut med det och pushat på så att någon åtminstone skickat in bidrag? Jag har ärligt sagt inte sett mycket runt tävlingen sedan utannonseringen om att den startat...(jag kan ha missat det)
Hm...det går ju alltid bra att vara efterklok, men jag hoppas på både bättre respons vid nästa tävling samt bättre dialog/kommunikation från NCS med sina medlemmar online.Kommentar
-
Joakim påminde här när det var en månad kvar: http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...ad.php?t=52313
Dessutom ligger det information under nyheter på förstasidan. Finns det inget intresse är det bättre att satsa på andra tävlingar.Kommentar
-
*host host host*
(Robin är fotografen här)Senast redigerad av Robin; 07 October 2006, 19:07.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av Robin
NCS, c/o Mats Åhrman, Olof af Acrels väg 5, 5tr, 171 64 SolnaKommentar
-
Så det är försent nu då?
Bilderna skulle ändå inte fått vara med då restaurangen var högst akvarierelaterad vid fototillfället.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinSå det är försent nu då?
Bilderna skulle ändå inte fått vara med då restaurangen var högst akvarierelaterad vid fototillfället.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeJoakim påminde här när det var en månad kvar: http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...ad.php?t=52313
Dessutom ligger det information under nyheter på förstasidan. Finns det inget intresse är det bättre att satsa på andra tävlingar.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonSedär, ja då har ni nog gjort det ni kunnat kanske. Håller med dig att om en tävling eller ett projekt inte fungerar alls så bör man styra tiden och energin åt andra tävlingar/projekt.Det går alltid en senare buss.Kommentar
Kommentar