stort akvarium med nån mörtliknande sak
Lägg upp era nytagna bilder - Del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
några stora feta monster som jag inte vet vad det va....lägg märke till den stora malen ner till vänster (syns knappt, men endå) den var svart och vit med nån orange-rosa stjärtfena, mycket fräck!Christoffer LundholmKommentar
-
-
-
till min stora förvåning och glädje, ett "akvarium" (liten damm) på kanske 10 000 liter.....med MALAWI det var det sista akvariumet vilket var en bra final för min del . på bilden kan det säkert se ut som en enda röra med fisk, men om man är där så kan man se hur lik miljön är bakom alla fiskar, miljön var verkligen som i malawisjön (dock inte över ytan).
tittade man in bakom det stora "stimmet" så såg man superfina hanar av alla dess slag som var helt utfärgade och intensivt vaktade sina revir, UNDERBART att se!!!
ni tycker säkert att dessa bilder på just malawi kan se förskräckligt ut, men jag vill bara bevisa att det finnsSenast redigerad av choffe; 28 November 2006, 17:47.Christoffer LundholmKommentar
-
-
-
-
Ursprungligen postat av RatzDet verkar ha varit en kul resa ... heheChristoffer LundholmKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Decimusden siste är väll en C afra "cobue" (eller cobwe beroende vem som stavar..)
Snarare en M. zebra redTop med okänd fångsplats även om det ser ut att vara nakatenga varianten, men dom e ju alla ganska lika varandra så den kan ju komma från ett gäng andra ställen med.Kommentar
-
ok, det fanns föresten några stora feta zebror som vaktade sina gömmor.....väldigt kul att se tycker jag, kändes ju så verkligt!!!Christoffer LundholmKommentar
-
Christoffers bilder får avsluta denna tråd och härmed är ny tråd skapad så att ni kan fortsätta och posta era nytagna bilder:
Lägg upp era nytagna bilder - Del 5
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar