If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nej! Det är multisen som attackerar calvusen! Det händer titt som tätt, men jag fick till en hyfsad bild på det. Det är alltid lika kul att se hur förvånad calvusen ser ut. Han rycker verkligen till och fenorna står åt alla håll.
Hah, arga Triglachromis otostigma! Ola och Magnus, är era lika macho?
Nja inte lika nyfikna på min kamera, får väl visa bilderna du tagit och berätta att det är samma kamera....är i köptagen på lite nya objektiv...Har du fått nått nytt objektiv också Tony? eller vad kör du med? Har du blixten på kameran eller jämte?
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Nja inte lika nyfikna på min kamera, får väl visa bilderna du tagit och berätta att det är samma kamera....är i köptagen på lite nya objektiv...Har du fått nått nytt objektiv också Tony? eller vad kör du med? Har du blixten på kameran eller jämte?
Jag kör med Canon 60/2.8 macro USM med blixten uppe på karet.
De är lite petiga med maten. Pellets går de inte på, så där gäller "rov-räkmix" och vitfisk-bitar. Gladast blir de ju förståss om de får jaga lite levande fisk, men tillgången på det kan ju vara begränsat
Kommentar