If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Härliga bilder Micke! Pearseierna ser maffiga ut, trodde de var fullvuxna när vi hämtade yngel hos dig för ett år sen c:a. De har ju helt klart växt ordentligt sen dess.
denna bilden skall kanske inte visas är dålig men dessa 4 bråkar om reviret här under roten festae hanen tog för sig när inte synspilorna hängde med och sen fick dom inte ut han på en knapp timme ganska kul skådespel som utveclade sig i mellan dom ..synpila hanen är mäkta envis ger sig inte hehe..
Härliga bilder Micke! Pearseierna ser maffiga ut, trodde de var fullvuxna när vi hämtade yngel hos dig för ett år sen c:a. De har ju helt klart växt ordentligt sen dess.
Mvh Jari
tjena Jari trodde åxo att dom var ganska så färdigamed att växa men bägge har växt på alla håll, garanterar att denna hanen är större än den gamle som dog för mig förra året denna är grövre + mer intensiv i färgerna
Och bannemig att fiskarna skall få något riktigt fint att festa med till helgen. Nyss hemkommen med en ny Canon EOS 30D kilar man ju snabbt ner till karen för att provfota, och så bjussar de på sånt här!
Och bannemig att fiskarna skall få något riktigt fint att festa med till helgen. Nyss hemkommen med en ny Canon EOS 30D kilar man ju snabbt ner till karen för att provfota, och så bjussar de på sånt här!
Sweeet! Så nu har du fått den.. najs! Jag fick min 400D idag me Får väl gå å testa lite på malawikaret då hehe
Kommentar