instämmer med Jarinen! riktigt fina fjärliar Sofus! Imponernade "tuppkam" på hanen!
Lägg upp era nytagna bilder - Del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av endymionAbropå ovanliga saker med fisk. Jag fick en gång upp en abborre med vitt blod. Storlek ca 1 hg. Dessutom var inte fenorna röda heller, utan brunaktiga. Och fisken var väldigt blek. Nån som hört talas om något liknande. Detta har bara inträffat en gång, men jag sparade tyvärr inte fisken.Det går alltid en senare buss.Kommentar
-
Synodontis petricola, ett yngel på 4-5 cm.Kommentar
-
Pelvicachromis taeniatusKommentar
-
Ursprungligen postat av MickePelvicachromis taeniatus
Jag såg några taeniatus "nigeria red" på zoomässan förra helgen och trots att jag bara för tanganyika nu så blev jag jäkligt sugen på dom ändå, så snygga var dom!1m³ afrika i vardagsrummet!
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=164682
http://www.akvarieforening.se/Kommentar
-
-
SATAN! Vilken variant är det där? Ruggigt fin, aldrig sett någon variant/exemplar med så mkt gult i ryggfenan.. Hittar nu dock en bild där man kan se främre delen av ryggfenan på en Nigeria-Red med rätt mkt gult i, kan det vara den tro?
Fanns en massa bilder på ett olika varianter där, även en av Bjarnes bilder:
Senast redigerad av ZakatH; 07 October 2006, 03:56.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickePelvicachromis taeniatusKommentar
-
Senast redigerad av Micke; 07 October 2006, 12:00.Kommentar
-
Slog till slut till på en Canon EOS 350D som jag suktat efter lääänge. Och nu har dom ju gått ner några tusenlappar i pris när 400:an kommit.
Kunde inte låta bli att ta några bilder igår kväll när kameran kom, så det här är i princip dom första bilderna jag tog med kameran. Med alla inställningar förstås på auto, innan jag lärt mig.Daniel AndréassonKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av dinajelSlog till slut till på en Canon EOS 350D som jag suktat efter lääänge. Och nu har dom ju gått ner några tusenlappar i pris när 400:an kommit.
Kunde inte låta bli att ta några bilder igår kväll när kameran kom, så det här är i princip dom första bilderna jag tog med kameran. Med alla inställningar förstås på auto, innan jag lärt mig.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeGrattis till kameran, det ser ut som du har lärt dig att hantera den redan.
Först en bättre bild på min N. leleupi.Daniel AndréassonKommentar
-
Och här kommer en bild på min Apistogramma cacatuoides. Den är tacksam att fota för den håller sig rätt stilla.Daniel AndréassonKommentar
Kommentar