Give up you smack! Försökte bara vara lite snäll...
Lägg upp era nytagna bilder - Del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av deelaytill sist, Kjellus formanis "sundby island"Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayone mora lora=)Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayLite tanganyika... kommer inte ihåg exacta artnamnen men nån kanske vet?Kommentar
-
snygga petrochromisar deelay..det var väl på akvarieleasing antar jag?! såg att det var flera olilka petro som gick i samma burk, hybriden var oxå snyggTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayopa opa
Ta gärna lite mer bilder där man ser fisken i profil så kan jag nog lista ut vilka de är. Snygga rackare, vart har du köpt dem?Kommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidDefinitivt Petrochromis ephippium, ser ut som "Halembe"
Ta gärna lite mer bilder där man ser fisken i profil så kan jag nog lista ut vilka de är. Snygga rackare, vart har du köpt dem?Kommentar
-
-
Här är några bilder jag tog för ett par dagar sedan...
Jag har inte fått igång mitt malawikar än, så dessa är på min brors ciklider.
En mindre översiktsbild på en del av akvariet.
3 bilder på Pseudotropheus Tropheops sp "red top chilumba".
En av malarna som också befolkar akvariet.
Senast redigerad av Kryptonit; 21 September 2006, 13:11.Totalt 1484l malawi och l-malar (720+420+120+112+56+56)Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDet ska vara en stabil stam på en hybrid som kallas fire-fish www.fire-fish.de
Verkar inte vara så känt hur dom fått fram den, kollade runt lite med vissa jag känner men ingen visste säkert, 50spekulationer dök upp men det var som sagt ingen som visste säkert =)
EDIT
!!! Såg att detta var mitt 1000:e inlägg !!!Senast redigerad av jinnarparen; 21 September 2006, 14:56.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
De speglade sig in en stor regnbåge (50cm) på ena köksluckan från glassoffbordet i tv-rummet, detta blev resultatet efter lite blur i photoshop..Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskDe speglade sig in en stor regnbåge (50cm) på ena köksluckan från glassoffbordet i tv-rummet, detta blev resultatet efter lite blur i photoshop..Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayJag vet inte varför Laesk men det känns som du har lite för lite o göra rent generellt =)Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskKommentar
Kommentar