Anderas för tusan, vilka exemplariska diskusar!
Lägg upp era nytagna bilder - Del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääAnderas för tusan, vilka exemplariska diskusar!
Jo, jag hoppas det kan bli lite fina par framöver.
Här är några av de andra också....simma lungt...
------------------------
www.aquanord.net - Min akvariesida med bilder, videoklipp & annat skoj
Umeå akvarieförening
------------------------Kommentar
-
Detta ser riktigt bra ut aquanord, super snygga ex av firrarna grattis detta har du lyckats med =)Kommentar
-
Tog över två poffar av polaren... går i 720:an tillsammans med 3 stora skivtetror - Metynnis Rubripinnis.....Kommentar
-
....Kommentar
-
.......Kommentar
-
-
snygg skivtetra. Är den stor? jag menar hur stora är dom?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Ursprungligen postat av LaeskTog över två poffar av polaren... går i 720:an tillsammans med 3 stora skivtetror - Metynnis Rubripinnis.....Kommentar
-
Ursprungligen postat av Wilhelmsnygg skivtetra. Är den stor? jag menar hur stora är dom?
Ursprungligen postat av LuttLaesk!!! nu är du helt rätt ute....fina charmtroll, hur stora är dom???
Ursprungligen postat av deelayOm jag nån gång går i kyrkan ska jag be för dig =)Kommentar
-
Tycker jag med..
VAF-power!!
(Härmed resignerar jag och lämnar över ordförandeposten till Lennart "Läsk" Axelsson.)Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinTycker jag med..
VAF-power!!
(Härmed resignerar jag och lämnar över ordförandeposten till Lennart "Läsk" Axelsson.)Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskJag vill understryka att jag inte bytt bort nån fisk nu! Skivtetrorna har gått ensamma sen micke jahrl va å hämtade festaeparet! Så du får fortf va ordförande i VAF Men jag kan ta över om jag byter bort poffarna eller malawisarna i 500:an (iofs lär de aldrig inträffa, dom ska självdö)Mvh
RobinKommentar
-
Förklaringen
Länge har jag väntat på avkommor från mina rödrubiner och nu vet jag varför det aldrig blir något. När har cikliderna sin pridefestival?-------------------------
Hälsningar
Daniel Lindholm Kungliga Södermalm
720L Malawi
60L MalawismåttingarKommentar
Kommentar