Em mycket arg pollit mamma.
Lägg upp era nytagna bilder - Del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forum -
-
Efter en fajt med delfinhanenMin zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Delfiner är härliga...lugna...men är det dags för bråk så kliver de sällan undan. En art som jag saknar mycket!Kommentar
-
Matning i discuskaretsimma lungt...
------------------------
www.aquanord.net - Min akvariesida med bilder, videoklipp & annat skoj
Umeå akvarieförening
------------------------Kommentar
-
Och diskuskaret ...simma lungt...
------------------------
Umeå akvarieförening
-
Ursprungligen postat av aquanordOch diskuskaret ...Kommentar
-
-
Väldigt fint!
Diskussarna verkar "trivas som fiskar i vattnet"mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmVäldigt fint!
Diskussarna verkar "trivas som fiskar i vattnet"simma lungt...
------------------------
Umeå akvarieförening
-
Ursprungligen postat av aquanordJodå, man hoppas att de trivs så bra att de växer upp till stora pizzatallrikar
Häftig bild också, tripp trapp trullMvh Mikael SchöllinKommentar
-
-
Ursprungligen postat av aquanordJodå, man hoppas att de trivs så bra att de växer upp till stora pizzatallrikar
jädrar snyggt discuskar. lite sugen att dekorera ett av karen blir man ju.... har ju bara odlings kar med discus.. blir lite tomt och tråkigt men desto händigare med att hålla rent mmKommentar
-
Ursprungligen postat av jolledom ser ju ut att vara breda och fina över panna så stora kommer dom att bli.
jädrar snyggt discuskar. lite sugen att dekorera ett av karen blir man ju.... har ju bara odlings kar med discus.. blir lite tomt och tråkigt men desto händigare med att hålla rent mm
Att ha ett inrett diskuskar med växter är lite som att åka skidor på asfalt, man tar sig ju fram men det blir bra mycket jobbigare. Särskilt eftersom jag matar med oxhjärta 1-2 ggr i veckan. Men eftersom diskuskaret har den bästa platsen i vardagsrummet framför soffan uppväger växternas skönhet arbetets mödorsimma lungt...
------------------------
Umeå akvarieförening
-
Ursprungligen postat av aquanordJodå, man hoppas att de trivs så bra att de växer upp till stora pizzatallrikarKommentar
Kommentar