If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
några stora feta monster som jag inte vet vad det va....lägg märke till den stora malen ner till vänster (syns knappt, men endå) den var svart och vit med nån orange-rosa stjärtfena, mycket fräck!
till min stora förvåning och glädje, ett "akvarium" (liten damm) på kanske 10 000 liter.....med MALAWI det var det sista akvariumet vilket var en bra final för min del . på bilden kan det säkert se ut som en enda röra med fisk, men om man är där så kan man se hur lik miljön är bakom alla fiskar, miljön var verkligen som i malawisjön (dock inte över ytan).
tittade man in bakom det stora "stimmet" så såg man superfina hanar av alla dess slag som var helt utfärgade och intensivt vaktade sina revir, UNDERBART att se!!!
ni tycker säkert att dessa bilder på just malawi kan se förskräckligt ut, men jag vill bara bevisa att det finns
Senast redigerad av choffe; 28 November 2006, 17:47.
den siste är väll en C afra "cobue" (eller cobwe beroende vem som stavar..)
Jo tjena =)
Snarare en M. zebra redTop med okänd fångsplats även om det ser ut att vara nakatenga varianten, men dom e ju alla ganska lika varandra så den kan ju komma från ett gäng andra ställen med.
Kommentar