If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Undrar dock om den kommer att synas någe för där e finfin sand att gräva ner sig i
jodå de kommer dom säkert. min har börjat vara framme nu men tror jag väntar med att fota den tills imorgon. så han får lugna ner sig å känns sig lite tryggare i sitt nya hem.
Mitt 300-liters tangayikahörnkar efter inköp av lite grönsaker.
Är en av grönsakerna Cyperus helferi? Får i så fall meddela att den inte kommer att klara sig värst länge, den är hyfsat svår att hålla. Grann som få växter i vart fall. Kör i lite Vallisneria i stället, de tar sig nästan säkert även om man missar den där härligt ljusgröna lystern och Cyperusens vajande blad. Någon gång ska jag lyckas med den, så mycket vet jag.
Är en av grönsakerna Cyperus helferi? Får i så fall meddela att den inte kommer att klara sig värst länge, den är hyfsat svår att hålla. Grann som få växter i vart fall. Kör i lite Vallisneria i stället, de tar sig nästan säkert även om man missar den där härligt ljusgröna lystern och Cyperusens vajande blad. Någon gång ska jag lyckas med den, så mycket vet jag.
Hilsen,
P
Tror inte att den hette så, men det skajag kolla upp. Handlarn sa att den var tålig och jag tyckte den var snygg så...
..men det märks ju snart isf!
Tror inte att den hette så, men det skajag kolla upp. Handlarn sa att den var tålig och jag tyckte den var snygg så...
..men det märks ju snart isf!
Jo, det lär märkas. Annars önskar jag att jag fick en femma varje gång någon handlare har sagt något som inte riktigt stämmer... ...då hade jag varit rik som ett troll nu!! Jag klankar alls inte ner på alla handlare, märk väl, de flesta är mycket duktiga och har lång erfarenhet.
jo lite grann har de nog gjort fast man märker det inte själv, men mer rovgiriga har de allt blivit. ska ta passa på och mäta när de flyr ner till lokalen.
Kommentar