If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Läste fel innan... läste aldrig att du hade det nu. Jasså du är inte nöjd... hmm, har en bekant som haft det me, men han bytte de till canons EF 24-70/2,8 L USM (13 000kr) å han märkte ingen större skillnad me skärpan, å han fotar med proffshusen... hmm aja, du fick nog ett måndagsex
Ja mitt 10-20 är jag hur nöjd som helst med!
Jag tar 8500kr för mitt, me stativfäste å väska osv. Har ett med IS på ingång från tyskland.
euron ligger lågt, så bäst å passa på! Fast jag gjorde en liten miss, brorsan åker till hongkong imorn, så han kunde ju köpt de ännu billigare... men men Fast me hans bristande fotointresse hade väl han säkert köpt fel eller nått
Back to topic... en liten hdr från flickvännens mors konditori/fik. (Sigma 10-20)
Den var inte helt åt skogen....
Om försäkringen bara ger lite pengar så köper jag ditt 70-200...
Det var inte längesen du köpte det va?? Vad har du lagt på objektiv detta året??
Har en köpare som ska kolla på de imorn, å han tar de till 99%. Men om inte så visst!
Ne de har jag haft i några veckor bara..
Haha senaste 2 månaderna har de gått endel men men, får tebax mkt när man säljer, så vafan, kul å testa på.
Tackar! Han är cirka 12 cm så han är rätt så stor (jämfört med dom andra i burken), men han kan nog bli ett par, tre centimeter till. Men altolamprologusar är ju inte direkt kända för att vara snabbväxande, så det kan nog ta ett tag...
Lägger upp två cichlabilder också.. Jag vet att det börjar bli tjatigt, men jag fick med alla tre hanarna på en bild så det var lite skoj och den andra bilden tyckte jag helt enkelt att blev bra.
Kommentar