Ursprungligen postat av Falköping Andreas
Lägg upp era nytagna bilder - Del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av deelayAntingen ger glaset en förvrängning eller så är proportionerna på den aulonocaran helt åt skogen. Täck bakre delen på fisken med handen och titta, när man tar bort handen får man en chock att bakdelen e så liten till det kraftiga huvet... ser den ut så irl så ska du nog inte odla på den hanen imo.Kommentar
-
-
Eftersom jag efter 5veckor inte fått svar på om ja är medlem eller ej så får ni klicka som vanligt.
Tjejen tog en bild på när jag rengjorde filtermattan ikväll
Den har varit igång utan rengörning ett halvår snart
Lite äkligt är de hehe
Och rent filter i spann
//PeterKommentar
-
Bra åt krukväxterna!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
-
Jag tänkte att jag skulle ta ett kort på den stora snigelmalen, endast utav den anledningen att förra ägarna (folket från lokala zoobutiken) var hem till mig en sväng och ville se mina monster. I samband med det passade vi på att mäta malen någorlunda nogrant. När jag fick hem den var den 45cm prick. nu mäter den 70-75cm.
Dock hade den gått och lagt sig nu så det gick inte att ta nåt kort, därför blev det bara en simpel bild av en cichlahanne. Honan syns i bakgrunden, vaktandes en hög med yngel.Kommentar
-
MickeA.... dom är ju så snygga så de inte är sant!Kommentar
-
-
-
-
-
-
Kommentar