Lägg upp era nytagna bilder - Del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Vacker Kilesa Falköping Andreas, jag har ej plats för sådana men om jag får då köper jag gärna en grupp, vilket är minimum för kilesa?
Mvh/ BBKommentar
-
Ursprungligen postat av Laesk
Men du läsk, du har gamla fönster i din lägenhet va? Sånna där med lite lätt brytningsfel. Mina är sånna iaf.. bilar etc.. får konstiga propotioner ibland.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinNajs!
Men du läsk, du har gamla fönster i din lägenhet va? Sånna där med lite lätt brytningsfel. Mina är sånna iaf.. bilar etc.. får konstiga propotioner ibland.
haha vidvinkelobjektiv kallas deKommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Laeskhaha vidvinkelobjektiv kallas deMvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueVacker Kilesa Falköping Andreas, jag har ej plats för sådana men om jag får då köper jag gärna en grupp, vilket är minimum för kilesa?
Mvh/ BBKommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskKommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasMinst 2 hanar men gjärna 3 eller 4st . ett par st mer honer än hanar är väl o rekomendera men 50/50 är ok med. Vid köp av yngel så rekomenderar jag minst 10st då det är svårt o se skillnad på kön då vissa hanar färgar senare än andra och kan därför tas som honer.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Ove PlanstedtEn bild på min H.carpintis hane.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kalle-MajaTips: ganska snabbt(4-5 cm) får hanarna gula läppar. Ses bäst underifrån.Kommentar
Kommentar