Ursprungligen postat av Micke Jarhl
Lägg upp era nytagna bilder - Del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Ursprungligen postat av Erik ÖsterlundJag har försökt att få tag i ytterligare honor, men det är som bekant inte så lätt att få tag i honor - speciellt inte när det handlar om rovisar. Nu försöker jag istället att bli av med Macrostoman för att kunna bygga om 1225:an lite och köra Mbunas blandat med lite "lugnare" Haplochromisar. Tror att det kan bli en mer harmonisk mix. Samtidigt är Macrostoman en jäääkligt cool firre så jag kommer garanterat sakna den, kanske ångra mig oxå... Skulle vara kul och ha kvar dom med den mixen, men "tyvärr" är han det glupskaste djuret jag sett så mindre Mbunas skulle bara ätas upp. Sen är han inte speciellt tuff heller, han får stryk av rödzebrorna så han skulle nog inte trivas med Mbunas så bra heller.
Han var dock 30cm+ då ljusblå över hela kroppen med massa äggfläckar på analfenan röd dessutom ,fanns inte en fisk mer än en ännu större N.fuscutaniatus som satte han på plats, den enda fuscon som var stabil i lynnet annars senare har jag gårr bett på den firren blir hopplösa efter dom passar runt 16-20cm hopplöst aggressiva på honan speciellt men även så är den stimmig ska jaga allt och alla i unga år ,någon som håller med mig?Blev rörigt skrivet menar N.fuscotaniatus i sista påståendet =)Senast redigerad av Micke Jarhl; 25 October 2006, 23:25.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
-
-
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Rhodebaerthela repsamlingenKommentar
-
-
Ursprungligen postat av LaeskDöskallar..... hmm *host, ja smaken är som bakenDet går alltid en senare buss.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av tezzLite morgon gymnastikDet går alltid en senare buss.Kommentar
-
-
Nyfikna ögon:Kommentar
Kommentar