Ursprungligen postat av Stelin
Lägg upp era nytagna bilder - Del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Några nya fiskar (L. elongatus) som går temporärt i ett mindre och (som synes) repigt akvarium. Deras kroppsform visar ganska väl vilken typ av mat de föredrar . Har kanske visat lite dålig aptit hittills, men det kanske är väntat efter deras nyliga flytt.
mvh,
ChristerKommentar
-
Elongatus blir riktigt snygga när dom leker-en klar tanganyika favoritTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av edlunde dom VF lr .Den ena där ser riktigt maffig ut!
Ser ut som stendker jumbofiskar ju// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Ursprungligen postat av drdSer ut som stendker jumbofiskar ju//Stefan LindstedtKommentar
-
Ursprungligen postat av drdSer ut som stendker jumbofiskar juKommentar
-
Ursprungligen postat av edlundTycker itne att dom hade dom färgerna som brukar vara från stendker.Men iofs så e det väl inte så vanligt att man får hem såna VF biffarDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Ja blixten tar bort en del färg. Men annars så håller jag med edlund dom är lite matta i färgerna. Det räknar jag dock med att det kommer efterhand som dom blir vana vid sin nya miljö(dom är nyinköpta) och får bra käk.//Stefan LindstedtKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueSålde du dina vackra troffar Stelin? De var ju med i ciklidbladet, synd.//Stefan LindstedtKommentar
-
grymma cyprisar
tog några bilder i kväll på mina otroligt fina Cyprichromis leptosoma Utinta florecent.
Nymatade med kläck artemia om ni undrar varför de har så röd färg på bajset .Kommentar
-
en till fin cyprichromis
vill ju att folk ska se att det finns även fina fiskar som inte lever i sand eller är en tropheus så skickar en bild tillKommentar
-
Säger nästan samma sak och visar en del av stimmet. Garanterat troffefritt.Senast redigerad av Wilhelm; 22 October 2006, 23:47.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Snyggt Wilhelm .
Har du mer än en sorts Leptosoma där i ?Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
nej, det är en enda sort. Utinta fluoricent F1-or som har förökat sig hyfsat. Det roliga är att det är ett antal "blåstjärtar" som blir fler o fler.
De får spotta i det karet nu för tiden innan deras nya spottkar är färdigt.
Det blir i regel 1 yngel som överlever.Senast redigerad av Wilhelm; 23 October 2006, 09:37.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar