Nej! Det är multisen som attackerar calvusen! Det händer titt som tätt, men jag fick till en hyfsad bild på det. Det är alltid lika kul att se hur förvånad calvusen ser ut. Han rycker verkligen till och fenorna står åt alla håll.
Lägg upp era nytagna bilder - Del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Ursprungligen postat av TonyChampsochromis spilorynchus, nu börjar de bli biffiga..
Helve... vad den var fin Tony!! VF? eller finns dom odlade nu kanske ?Riktigt fin var den iaf du nästan tände min Malawi ådra som slummrar för nu heheMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Snygga bilder Dinajel, multisar är en absolut favorit just därför.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Ursprungligen postat av TonyHah, arga Triglachromis otostigma! Ola och Magnus, är era lika macho?Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ursprungligen postat av ByttorpNja inte lika nyfikna på min kamera, får väl visa bilderna du tagit och berätta att det är samma kamera....är i köptagen på lite nya objektiv...Har du fått nått nytt objektiv också Tony? eller vad kör du med? Har du blixten på kameran eller jämte?Tony EnglundKommentar
-
-
Drakfisk från duisburgturen !// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Ursprungligen postat av TonyWatch your fingers! Rhamphochromis esox -Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke Jarhljäkla vilka firrar du har !! hur stor är den ?impadTony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av drdDrakfisk från duisburgturen !Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyWatch your fingers! Rhamphochromis esox -Kommentar
-
Ursprungligen postat av TonyWatch your fingers! Rhamphochromis esox -mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Mikael WEn saklig krabat! Vad gillar han för käk?Tony EnglundKommentar
-
Kommentar