If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Den har jag inte sett förut. Det är ju iinte bara huvudet som är gult! Färgmässigt ett substitut för den sura leleupin. Intressant. Finns det någon bra översikt någonstans över de olika cyprichromisvarianterna?
Den har jag inte sett förut. Det är ju iinte bara huvudet som är gult! Färgmässigt ett substitut för den sura leleupin. Intressant. Finns det någon bra översikt någonstans över de olika cyprichromisvarianterna?
Ja det var bra bilder, texten var då mer svår att förstå : ) I affären i Nol där jag köpte mina jumbo så var bara 1/4 utfärgade med gult huvud resten hade annan färgtekning men jag valde ut de med gult huve, då jag tyckte de var snyggast.
Ja det var bra bilder, texten var då mer svår att förstå : ) I affären i Nol där jag köpte mina jumbo så var bara 1/4 utfärgade med gult huvud resten hade annan färgtekning men jag valde ut de med gult huve, då jag tyckte de var snyggast.
Mvh/ BB
det är en kanon firre joel yellow head mpimbwe, jag kom ihåg när åled tog in den för första gången från african diving, det är säkert en 13 år sen jag hade aldrig sett någon cypris med så mycket färg. mvh janne
Tog en lite rolig bildsekvens häromdagen i min Tanganyikaburk. Ni får ursäkta att det är lite rörelseoskärpa, men det blir lätt det när fiskarna rör sig fort och man inte använder blixt.
Nåväl. Calvushanen attackerar multisen! Eller är det verkligen så...?
Kommentar