Lutt: 15mm frontglas. Resten är plywood. Det finns någon trd här på forumet som tar upp i stort sett hela bygget för den som är intresserat. Onödigt att skräpa ner den här tråden med såna frågor.
Lägg upp era nytagna bilder - Del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
MickeA´s projektämne:
(Foton börjar på sidan 19)Senast redigerad av StefanL; 20 September 2006, 18:26.Kommentar
-
Tack Stefan, jag hade inte riktigt tid att leta. Sitter på jobbet och måste låtsas arbeta emellanåt så att firman kan låtsas ge mig lön den 25:eKommentar
-
Lite tanganyika... kommer inte ihåg exacta artnamnen men nån kanske vet?Kommentar
-
-
-
-
-
den sissta var riktigt läcker får den färgfoder eller kommer den till att hålla den röda fina färgenKommentar
-
Ursprungligen postat av bmwpowerden sissta var riktigt läcker får den färgfoder eller kommer den till att hålla den röda fina färgenKommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av bmwpowerriktigt läcker för att vara en hottentotts korsning för det är väl det den är eller??
Verkar inte vara så känt hur dom fått fram den, kollade runt lite med vissa jag känner men ingen visste säkert, 50spekulationer dök upp men det var som sagt ingen som visste säkert =)Kommentar
-
okej bara till att hoppas att den är stbil och inte bli ful när man odla på den.
Betydligt snyggare än strewberryn som inte har någon färg jämfört mot denna fiskKommentar
-
Deelay: Det är petrochromis av någon sort. Vågar inte säga vilka men Cutekid vet säkert.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinDeelay: Det är petrochromis av någon sort.Kommentar
Kommentar